King Roman Catholic, lorenzoJHWH

  • UniusRei3 
    UniusRei3

    i satanisti della CIA erano invidiosi che, io avevo trovato una spiritualmente matura collaboratrice tedesca, sulla pagina di youtube/user/youtube
    https://www.youtube.com/user/MarlaMarleen/discussion così la hanno intimidita, questa ragazza, e hanno lei costretto al silenzio, ed io non so, se, lei è viva, o se lei è stata uccisa dai satanisti tedeschi, dove ogni anno fanno 30.000 sacrifici umani sull'altare di Merkel Satana!


     17/11/93 ore 7,00
    Caro Giulio, la tua lettera mi sorprende in un momento frenetico della vita... sai che essa è stata sempre frenetica. Tre mestieri contemporaneamente:
    studente universitario, insegnante, agricoltore+carpentiere+elettricista, ecc..
    Ora prima di continuare a leggere fermati, procurati della coramina e poi riprendi la lettura.
    Mi sposo il 13 luglio 94. Sto terminando la costruzione della mia casa.
    Insegno a 150 m. da casa mia.
    Tutto mi va a gonfie vele... ma la vita è intensissima.
    Lei insegna a Bari matematica e scienze. Le difficoltà fin qui superate sono enormi, e quelle da superare sono ancora enormi.., ma tu sai che io ho la fede con la quale affronto tutto, supero tutto, vinco tutto.
                  " Tutto posso in Colui che mi da la forza "
    Adesso, incomincia anche tu a risparmiare fino all'osso, una 1000 sopra l'altra
    per sposarsi i soldi non bastano mai.
    Pagare un fitto di casa con uno stipendio è una autentica rogna.
    Comprati un buco da 50 mq.
    Non andare dietro a vanità ed ad ipocrisie e vanità di donne, metti i piedi solidamente per terra, tu sei l'uomo, tue sono le scelte più importanti. Come te, anche io ho chiesto alla mia metà tutto il suo passato, come te, anche io ho vuotato, tutto, proprio tutto il mio sacco.
    Ma l'esito è stato opposto al tuo a quanto sembra... noi non siamo rimasti schiacciati sotto la violenza della vita, ne abbiamo fatto questo per mera curiosità. Ma per alimentare la nostra preghiera e per sottomettere al Signore il nostro passato, cosa che sicuramente tu non hai fatto visto l’esito.
    Hai mai sentito parlare di guarigione interiore?
    E' questa, che io ho ottenuto con una speciale impostazione di preghiera e con
    uno speciale atteggiamento di fede.
    Così come con un colpo di spugna ho eliminato il male dalla sua e dalla  mia
    Vita, con la potenza dello Spirito siamo ritornati nel nostro passato e abbiamo chiesto a Cristo di guarirlo. Ci siamo purificati..., liberati..., sanati.
    Ti interessa sapere della guarigione interiore?
    Ciao.

    Che fede é quella fede che non opera la liberazione dalla morte, dalla malattia e da ogni maleficio?
    Qualcuno vuole sperimentare qualche forma di guarigione?


    CONFIDENZE CON UNA AMICA, NELLA RICERCA DELL’ANIMA GEMELLA

    CORAGGIO SORELLINA, sono Lorenzo...non mi aspettavi? Ma la vita riserba anche le gradevoli sorprese. Sembra anche a me incredibile di scriverti alle24,15 di 21/3/92 perché crollo dal sonno come i bambini. La mia giornata è molto intensa e gratificante, poi sono capace di consumare tante energie anche stando a riposo. Cosa è il pensiero! Ma sopra tutte le cose conta amare..AMARE E' GESU'! GESU’ è RISORTO, è VIVO, è SEMPRE CON TE! Per questo non abbassare la guardia e continua il tuo cammino della fede. Ti promisi, che ti avrei seguita! Ti promisi, che non ti avrei abbandonata! Ti sono tanto riconoscente perché sei stata sincera, così hai evitato del male a te stessa, ma soprattutto hai salvato la nostra incredibile amicizia. Ti ringrazio, perché come sorellina mi vuoi
    bene. Ti ringrazio perché hai saputo credere in me, hai saputo fidarti di me.
    Così un grande dono ti viene fatto. AMATI!!! PERDITI NELLE BRACCIA DEL TUO SPOSO - GESU'- NEL SUO ABBRACCIO, BELLISSIMA, RIGENERATI. Smetti di guardare indietro una vita bellissima è davanti a te. Vedi, poco hai hai potuto dirmi ma io molto ho capito. Molto ho sentito della angoscia della tua anima. Le nostre anime non si sono incontrate? Certo e mi sono spaventato a vedere lo splendore e la bellezza che il tuo Creatore ed Amante ha messo in te, ad essa sempre ti attira (tutti abbiamo il dovere e il diritto di diventare quello che siamo nel progetto del Creatore). Fai ginnastica a corpo libero, balla da sola davanti ad una radio, stancati fisicamente, vai in palestra, la tua vita è troppo importante per me. TROPPO IMPORTANTE PER LUI. PER LUI DEVI VIVERE E DEVI LOTTARE. PER LUI DEVI VINCERE.
    Fatti totalmente bella perchè un dono grandissimo ti aspetta: la VITA.
    _

    cara sorellina in Cristo, grazie.                     9/4/92
    Sei stata stupenda, ancora grazie!
    Chi può farmi un dono più grande, guardarmi -per sua bontà- come si guarderebbe Gesù? Gioisco nel notare - mia consolazione - come ti sei involata per le vie dello Spirito con testarda perseveranza, non sfiduciandoti delle inevitabili cadute a  causa della  debole e caduca condizione umana, della fragilità della nostra fede, ma con l'indomabile sogno di un trascendimento. Non so per te, certo così ora è per me.
    Le mie condizioni attuali, sia morali che spirituali,  purtroppo non sono buone. La fragilità della mia condizione umana ha spazzi di viltà e di instabilità, sul piano egoistico, quello che mi fa più penare è la mancanza del mio cuore di donna, luogo in cui potrei tuffarmi e specchiarmi (ma in parte é un alibi). Non mi posso accontentare facilmente, se lo facessi mi appagherei sessualmente, ma se il miracolo dell’amore non nasce dall'alto, nel giro di pochissimi incontri si troverebbero frustrate le realtà psichiche superiori e spirituali, portando al fallimento un inutile rapporto.
                                                Da qui quel senso di  responsabilità  verso la mia vita, ma soprattutto verso la vita della ragazza  che coinvolgo sentimentalmente.  Ho le mie luci, ho le mie ombre.
    Ma ho preferito " danneggiare " me stesso, piuttosto che approfittare del prossimo, ingannando qualche ragazza? Mai!

    Necessita, certo, il mio equilibrio di una opportuna presenza femminile, perché immensa è la sete del mio amore o del mio bisogno, ma a che prezzo? Quanto enorme è l'ambiguità della mia perversione interiore, nella equivalenza altissima del bisogno di purezza e di santità e nel bisogno di erotismo e sessualità, mi sento tutto trafitto e come inchiodato. Sono un uomo molto semplice e anche molto complesso, che riesce a gestire con grande difficoltà la sua privazione, perché per gestirla devo raggiungere livelli di coerenza spirituale ancora più alti di quelli che possiedo e devo fare della croce una gioiosa accettazione, cosa che non sempre mi riesce. Per mia fortuna sono spesso raggiunto dalla misericordia di Dio. Non cerco una ragazza, ma la mia ragazza, plasmata dalle mani di Dio, plasmata con la materia di Adamo, sua carne e sue ossa, ecco il  mio "dramma!". Amica mia, vedi come ti stimo e come ti voglio bene? Voglio che il nostro rapporto sia, com'è, totalmente fiducioso, cioè vero fino in fondo. Non ti formalizzare, non ti fare scrupoli, se desideri confidarti, fallo pure senza aspettare necessariamente una risposta. Certo, tutto inizia e tutto finisce, ma ora viviamo fiduciosi questa amicizia che ci è data.
    Grazie, grazie perché esisti, grazie perché mi ami, grazie perché mi hai spalancato il tuo cuore e mi stai facendo intravedere le meraviglie che Dio ha cominciato ad operare in te. Se non credessimo nel " miracolo " come sarebbe squallida la nostra vita. Eleviamoci. Guarda ancora in me Gesù, perché io abbia la forza di andare avanti e di esserlo nei tuoi confronti. Io ti voglio guardare, perché così è giusto, perché così vedo e voglio vedere in tutte le donne, Maria di Nazareth. Infatti in te vedo il suo volto, la sua bellezza, la sua grazia, la sua verginità, in poche parole, tutta la purezza della sua femminilità ...speranza e futuro per il mondo - amore che si fa madre.
    Se, per il passato, la nostra vita é stata contaminata anche profondamente, tuttavia, Cristo come aquila ha rinnovato la nostra giovinezza. Lui salva e fa nuove continuamente tutte le cose, così la redenzione è creazione, la creazione è generazione nello Spirito.
    Dunque, rilassiamoci nel tenero abbraccio di Gesù. Non temere di essere fraintesa. Cosa ci sarebbe poi di male nel comunicare un sentimento, - anche se non corrisposto - comunque lo accoglierei - lo accoglieresti perché il sentimento è anche una dilatazione di umanità. Vissuto in se, con maturità anche se non corrisposto, comunque ci fa bene e ci matura, ci arricchisce. A chi dobbiamo rendere conto? Ora che entrambi siamo in Cristo, nel Suo amore possiamo guardare con pietà, rispetto, comprensione e dignità al nostro passato e al nostro esistere perché solo Gesù e Maria, sono veramente degni di essere uomini fra gli uomini. Loro potrebbero giudicare e condannare -solo loro- eppure non lo fanno, perchè è scritto: "Non sono venuto a condannare o a giudicare, ma a salvare ciò che era perduto"- “Tutti gli uomini sono perduti!” - “Dio ha sottomesso tutti gli uomini al peccato, per usare a tutti misericordia”.
    TI ABBRACCIO IN CRISTO                  
    TI VOGLIO TANTO BENE LORENZO
    _

    RISPOSTA AD UNA BAMBINA PERVERSA, UN’ALTRA STORIA NELLA RICERCA DELL’ANIMA GEMELLA
    Signorina, un orecchio geloso ascolta le nostre parole e i nostri pensieri.
    In compenso io non la lascio in un tripudio di urla, di sangue e di dolore.
    In compenso io le dono quell'amore cosmico che devo ad ogni creatura, come il migliore auspicio per la sua elevazione.
               P.S. Forse le farà piacere apprendere che non ne ho sofferto

    AMICIZIA
    SEI SINCERA,AIUTI/SEI FALSA CONVIENI/RENDI GRANDI GLI UMANI EGOISMI/TI AMANO
    MOLTO/SERVI SEMPRE/E DAI FIDUCIA E FORZA/ALLE DEBOLEZZE DI CHI USA TE/PER NON
    RESTARE SOLO CON IL SUO BUIO EGOISMO.

    Mi sto chiedendo perché sono ritornato a scriverle a distanza di 15 giorni.
    In me trovo una sola risposta: "Le voglio bene!"
     Le voglio lasciare la mia speranza / la sua unica speranza.
    Svelandosi a me, sia pur tardivamente, lei si é svelata a se stessa: GITANA!
    Lei ha trattenuto per se, sia pure epistolarmente, il mio cuore per sei mesi.
    Eppure, io non gliene voglio, le offro volentieri il mio sangue, il mio dolore,
    la mia gioia e la mia fede di questi sei mesi; affinchè Lei non sia più bambina perversa, ma bambina e basta. LORENZO

     
     
    @ Rothschild -> why: the King Roman Catholic and the Vatican, also is were do, the aberrant crimes of human sacrifice: (to wash the sins of the Jews: as it says: the talmud secret): they have never done that: that: Hitler , did? because they knew: that one day Christians and Jews would become one people with unius REI, and that the peace proclaimed by the prophets, on the whole world would, will become a reality! so the plans of Satan, would be destroyed! I am making: this prophecy: if you do not want to die!
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    3 minuti fa
    Iranian Foreign Minister Salehi: "Syria, It risks becoming another Afghanistan,", 09 August, Tehran. In a letter published in The Washington Post; the emphasis on the closeness of the country to Europe, an issue, that "does not seem to worry about" the Western powers: "If Assad were to fall suddenly, the beautiful mosaic: ethnicities, faiths and cultures will fall apart. "- ANSWER -> BUT is this mosaic that Iran has destroyed, with, all his strength, to put himself on the same level, of crime: of the "Arab League and its Saudia Arabia: criminal too, against freedom of religion" was the best of all Muslims(Assad), that you wished to attack! just when Assad was engaged to make reforms, because, if , there can be no democracy in Syria, is only for the fault of the IMF: and all his false democracies Masonic banking seigniorage: with imperialism saudi: for destroy christianity
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    34 minuti fa
    @Synnek1 CiA NWO 322 666 IMF --> [Watermelon] as you like: you love: video camera: of the Prefecture, that is close: at my house? lol. you sata: "Big Brother" of: New World Order: Masonic seigniorage banking: it's already here!, who has already done the micro chip is already here! and made slaves, all the peoples of a virtual reality! is already here! But, I am the light: and you, you are the darkness! well, I have dominion over everything: the NWO, no adventure can be attempted by you: without going to the slaughter! lol. because your technology? is crap compared: the Holy Spirit! that's why I am your Lord unius REI!
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    52 minuti fa
    @synnel1 666 CIA IMF 322 talmud sharia kabbalah freemasonry all shit--> because you hate so much this, my channel? Yet, you love me? knowest thou not that mine is the spirit of fire of the prophet Elijah, and perhaps much more! is my anger that do explodes: all the people who have fallen into despair of the hell, because, I do not tolerate no injustice and no evil! perché, tu odi così tanto questo mia canale? eppure, tu ami me? non sai tu che in me c'è lo spirito di fuoco del profeta Elia: e forse anche molto di più! è la mia ira che fa esplodere tutti i popoli che sono scesi nella disperazione dell'inferno: perché io non tollero nessuna ingiustizia e nessuna malvagità!
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    1 ora fa
    synnek1 is a Satanist who controls Youtube: he has canceled 1,000,000 sites! Christians especially ... Christ is the true revolution .. because everyone is against him! but, he loves everyone! nicolhaidi RE:.God because you evaluate that? nicolhaidi SAID: The real problem is a fair amount of people that religion HAS deviates - ANSWER -> DO NOT PAY GASOLINE, against THE SICK! BUT, TO HEAL THE SICK: THIS HAS THOUGHT SAINT FRANCIS ASSISI, for to go IN PARADISE, TO TAKE THE PLACE OF LUCIFER! but, you have not followed the path of the saints! but, you have followed the path of demons! Synnek1 posted a comment 9 hours ago U: &: ME: Till = [DEATH]: do: [US]: part! >;-) - ANSWER-> I've already died (on the Cross of Jesus many years ago!): To all: that this world can be! I hate everything: it: you love! you are shit for me! because I have already risen with Christ, and all my thoughts are divine!
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    1 ora fa
    [il peccato distrugge e brucia] Obama, Bush 322, 666 Rothschild of IMF ---- Certainly, after the monopoly of the IMF, You also have a monopoly, on truth! and youtube; Community Standards: Satanists are free to blaspheme Jesus Christ and to all forms of sexual perverversion.. ok satan! That my, videos: content: violates: your rules, Therefore: There have been disabled: "Jewish ritual murder: kabbalah Talmud Grove 322 666 IMF: IMF Abduction 2 - (allDavidDuke) --- what content? Video was in English: spoken: e io non capisco cosa dice(veramente)! but human sacrifices, are been made ​​by (some Illuminati Jewish rabbis kakam Pharisees) and not, by, my Jewish people, but, have never been proved wrong! then, They still exist!: - Rothschild - - remove the shame: the IMF, from my own: the Jewish people
  • Synnek1 
    Synnek1 ha pubblicato un commento 
    10 ore fa
    U & ME = Till [DEATH] do [US] part! >;-)
  • @ Obama, Bush 322, 666 Rothschild IMF -> Certainly, with the monopoly of the IMF, You also have a monopoly of truth! and in youtube; Community: Satanists are all free to blaspheme Jesus Christ, and to all forms of sexual perverversione: of course! The following videos: feature: content: that: violates: These rules, Therefore: There have been disabled: "Jewish ritual murder: kabbalah Talmud Grove 322 666 IMF Abduction 2 - (allDavidDuke ) -> what content? but, I do not know the English spoken! but human sacrifices made ​​by (some Illuminati Jewish rabbis kakam Pharisees) and not, by all Jews all: have never been proved wrong! then, They still exist! again: - Rothschild -> remove the infamy of the IMF, from my the Jewish people
  • nicolhaidi Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nicolhaidi because, you evaluate God that? How I am evil to you?- ANSWER -> You blaspheme my feelings more precious! and this? is a crime against civilization! but, since God exists? You're going to meet a terrible tragedy: PERSONL: EVEN! nicolhaidi. In che modo io sono malvagio nei tuoi confronti?--ANSWER--> tu bestemmi i miei sentimenti più preziosi! e questo? è un crimine contro la civiltà! ma, poiché Dio esiste? tu stai andando incontro a una terribile tragedia: PERSONALE: ANCHE! Albophobia SAID: ... r u jewish? --ANSWER--> any Christian is jew also!
  • دك روما posted a comment 6 hours ago Approve Pending Approval You Put You Penis, Into Ass Synnke1 Hold?? - Answer -> It is true that, any Satan crap, all you can ... lol. But, I do not believe, that you the BIG 666 priest of CIA synnek1 youtube you master that, you could go so far: for the love of your satan ... and since I'm not gay? you make me doubly sucks! --ANSWER--> È vero che con satana: ogni schifezza è possibile... lol. ma, io non credev che tu synnek1 youtube master, che, tu potessi giungere a tanto: per amore del tuo satana... e poiché io non sono gay? tu mi fai doppiamente schifo!
  • [thanks Saudi Arabia °: for your petrodollars! were: all spent: very well!] Nigeria, new massacre of Christians! assault on the church: at least 19 dead. The attack by gunmen in otitis, in the center of the country, during: the mass: in the evening. Among the victims: the priest. This could be an Islamist terrorist group Boko Haram (Al Qaeda: for islamic imperialism) [Dank an Saudi-Arabien °: für Ihre Petrodollars! waren: alles ausgegeben: sehr gut] Nigeria, neue Massaker an Christen! Angriff auf die Kirche: mindestens 19 Tote Der Angriff von Bewaffneten bei Otitis, in der Mitte des Landes, während: die Masse: am Abend. Unter den Opfern: der Priester. Dies könnte eine islamistische Terror-Gruppe Boko Haram (Al-Qaida: für islamischen Imperialismus) sein
  • دك روما 
    دك روما ha pubblicato un commento 
    1 giorno fa
    You Put You Penis into Synnke1 Ass Hold????
  • August 7, 2012 - 18:21 (ASCA) - Roma, 7 Aug - The Senate requests the withdrawal of the award: of the Knight Grand Cross: Syrian President Bashar al-Assad and the government responds positively in the House announcing the start of the procedure. This was announced by a press release: Palazzo Madama. - ANSWER -> GOOD! NOW? the award: of: Knight Grand Cross: that you have stolen from Assad, because he never killed nenche a Christian? Now give it to your ally: the King of Saudi Arabia: that kills: alone: 300, innocent Christian martyrs every day, ie, 120.000 every year! I have seen them, and all you! all burn of you, in the hell fire and fry more final, desperate! Masons of shit!
  • @Rothschild your 666: Kakam, rabbi of the IMF (stolen from all the peoples), a priest of Baal Marduck, the Pharisee:rabbis of talmud, all your god Baal (owl) 666 undercover "at the Bohemian Grove -> My dear, there are things, that you can not buy , as is my friendship for you! but, sorry: (domanda!) ---> as you own: my monetary sovereignty? how you can have: monetary sovereignty: of all peoples? how you can have: the banking seigniorage, if the constitutions of all peoples: prevent (prohibit) to you: this BIG crime? Questo è alto: tradimento!! This is high: betrayal
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    2 giorni fa
    Syria, fled to Jordan, Prime Minister Hijab:'' In the act of genocide, I join the revolt'' - answer-> Who better than you: he knows that this is an act of occupation: aggression in favor of imperialism Saudi that in the name of a: perverted Islam: pluralism not admits, no! you have condemned to death, also, the Shiites: along with all other minorities! thou art fled, only because you're a traitor! because this is evident is the fear that has made ​​you an accomplice to Al Qaeda! Who better than you: he knows: that: Assad has amended the Constitution! Perhaps, he changed: the Constitution: also: Saudi Arabia: in whose realm, you're entered! but of this I am sure: you've sold your soul to hell: and now you're all complicit in the murders, of the Salafis: have done in Syria, because many Syrians, for not to betray their country: They Are Been killed: shot, by the democratic opposition that is blackmailing the people
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    2 giorni fa
    Siria, fuggito in Giordania il premier Hijab: ''In atto genocidio, mi unisco alla rivolta'' --ANSWER-> CHI meglio di te: sa che questo: è un atto di occupazione: aggressione: in favore dell'imperialismo saudita: che in nome di un Islam perverso: non ammette nessun pluralismo! tu hai condannato a morte anche gli sciiti: insieme a tutte le altre minoranze! tu sei fuggito, soltanto perché tu sei un traditore! perché questo è evidente è la paura che ha fatto di te il complice di Al Quaeda! Chi meglio di te: sa: che: Assad ha modificato la Costituzione! Forse, ha modificato: la Costituzione: anche: la Arabia Saudita: nel cui reame: tu sei entrato! ma, di questo: io sono sicuro: tu hai venduto l'anima all'inferno: ed ora tu sei il complice di tutti gli omicidi, che i salafiti hanno fatto in Siria: perché, molti siriani per non tradire la patria: si sono fatti ammazzare!!
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    2 giorni fa
    Ps. 28, 10-11,In Aeternum Sedébit Dominus Rex: Dominus benedícet populo her in peace.Sal. 28, 10-11, The Lord sits as King forever: the Lord Blesses His people with peace. Immortalitátis alimóniam consecutive quǽsumus, Domine: ut, here sub Christi Regis vexíllis military gloriámur, cum ipso, in Coelesti headquarters, iugiter possímus reign. Here tecum et vivit regnat Unitate in Sancti Spíritus, Deus per omnia sǽcula saeculorum.Received this food of immortality, we beseech Thee, O Lord, That Those Who are proud to fight under the banner of Christ the King, we can reign forever with Him in the heavenly abode Which is God, who lives and reigns with you and the Holy Spirit, for all ages.
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    2 giorni fa
    @ Terror for you: 666 Rothschild IMF: drink your poison made ​​by yourself! amen hallelujah! son of a bitch, for to curse: so powerfully: my Jewish people! as: enjoy yourself, when: you can achieve(can do): Holocaust, against: my Jewish people? if: State Masonic, uses: the 70%: of all tax, revenue: for to pay to you: the money (source:. scientist Giacinto Auriti): how can we survive? this: it is a Masonic conspiracy (high: betrayal) to destroy: 1. all peoples, 2. monotheism, 3. Israel, 4. and to make the empire of Satanism: 5. destroy christianity (also, with your accomplices Salafist sharia)! Rothschild damn, it would be better for you: that you had never been born! but this was prophesied: "you have no hope of winning against me! wait again idiot? is for to prevent the possibility of being forgiven thee!"   certainly, I will hurt to who does not fight with all his might against the banking seigniorage!
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    3 giorni fa
    3_3@Benjamin Netanyahu from IsraelNationalTV-> against all the other peoples! But the agenda:of the Talmud Kabbalah IMF: is to triumph:Satanism, it is this: the conclusion of the Kabbalah! but, on pain of the poor (betrayed and sold: by the Masons: at the banker jew) can not be built: happiness (because only by justice may be the happiness and peace)! is a real tragedy: that: the only nation in the world have preserved: the dignity of its monetary sovereignty:
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    3 giorni fa
    ie, the IRAN: also Iran: is an big persecutor of poor Christians martyred innocent, here's why: God can not protect: Iran, but, also, throughout the world will suffer too, because: the Pharisees Satanists of the IMF, are in control: of the real power to bring, about the destruction of Israel, because: they did not leave: the absolute power: for to return to Palestine, if they are not forced. This is because: I will do evil to all, that, do not report the bank seigniorage, as the main threat to their dignity: and, at the very concept of survival!
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    3 giorni fa
    2_3@ Benjamin Netanyahu from IsraelNationalTV -> because, if there is not: a God who is holy? Then, there is no, God! But, we know God personally, to say that, first, or later, for the Jews has always ended in tragedy, because, of these Illuminati bankers! That's why this crime, banking seigniorage, must stop immediately! Here, becauseg I will hurt, too: to Benny Hinn: or: His Holiness Benedict XVI, if they were silent: as cowards: for this big crime: that: do, the Pharisees (priests of Baal, undercover) to do to triumph:of the Satanism! with the Star of Rothschild: the flag of Israel? will end in tragedy! Shoah, is the new course! (Would have been better: for you: that you had never been born!) Apparently: the banking seigniorage: it seems favorable to Israel, why does the evil (rob: to all other nations, according to the ideology of the opposition (as, Sharia, etc. ..): for the extermination of all diversity, where diversity is the richness of the creative power of God!)
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    3 giorni fa
    1_3.@ Benjamin Netanyahu from IsraelNationalTV -> if, God said in the Torah: you do not have to lend money at interest: to another jew? is why, wear: is: an act of genocide! but, as even more serious is being paid: the very value of money (by a private entity: Illuminati: Pharisees, Rabbis IMF), ie, exercising the sovereign power: on (against) people? which is something very criminal and opposed any constitution! Now, if God had said, really: a sentence like this: He would be a criminal and a racist, to despise the work itself: of its own creation! this discourse is to conclude that God does not exist (because there can be an unjust God): and: Satan is the king of the world! Here's why that phrase: "offending" (you can lend money at interest to non-Jewish goyim), this is a contamination, the satanic Talmud: of course!
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    3 giorni fa
    : R: Re: nicolhaidi because, you evaluate God in that mode? the views are legitimate, as long as they (curses) do not become an evil to innocent people like me! [for information, if, YOU PRAY: TOGETHER: TO ME], but Jesus is the King the right of the Father, and this for you, one day will be a traumatic event! دك روما posted a comment 3 hours ago Approve Pending Approval You Put you into Synnek1 Penis Ass - ANSWER - -- synnek1 CIA 666 --> LOL. It is SO great is your love for the dead body of Satan? lol. ateograzieadio Reply to comment on: pio pio pig god curses have never killed anyone but your religion to the fact real holocausts throughout the world. - ANSWER -> I will do badly at all blasphemers of the world: "THIS IS THE word OF REI unius"! idiot! blasphemy kill yourself! Moreover, those who are not criminals? NOT CURSE he NEever! UniusRei3 in response to ateograzieadio 1 second ago
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    4 giorni fa
    @ LANDSERgegenPANZER you are too: Idiot, Jesus on the cross, he killed the death, the occult and darkness: in his human body, because God can not die! what you waiting for? is something of a million times, than that: that: Jesus has suffered! why: if you did not understand the love of God, such as you might understand: his anger, his infinite justice that demands only a satisfaction infinity! I have done evil, to all those who have trampled the cross! drink your own poison: drink your poison made by yourself! @synnek1 CIA IMF 666 ---> Yesterday I took a spiola in my drag, today I'm going to take a bath, and if you're stressed, it is only because the horns of your Satan: IMF, become, day by day more and more difficult: intolerable heavy! ieri io ho preso una spiola nella rete, oggi vado a farmi un bagno, e se tu sei stressato, è soltanto perché le corna di satana: FMI, diventano, di giorno in giorno sempre più pesanti!
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    4 giorni fa
    @ Benjamin Netanyahu from: IsraelNationalTV> if you had read the Bible at least once: in your life? you'd understand, alone, that God hates too much, all false: Masonic democracies, of the banking seigniorage! dickhead, you're ready: only: to do another Holocaust! We must restore the Persian Empire, with all the nations of the region (which, abandon the Sharia, to the secular state): thus, has arrived for you, now, to stop making the adolescent, and to leave: your dad: IMF U.S. 666 322 (the great Satan Pharisee), and the Salafis of Saudi Arabia (the little Satan) that is, your mother, why all this is for you, as an new poem ( for new Holocaust), on the grill (one of only Sharia: of saudi imperialism slafis of Al Quaeda king donkey), so, you must abandon your, old allies, and Iran must abandon the sharia! fact, or, you survive together, or you will die together
  • MarlaMarleen 
    MarlaMarleen ha pubblicato un commento 
    1 sett. fa
    Good morning UniusRei3. I can't comment on certain videos. But not always Yesterday, YouTube hasn't approved 7-8 comments of mine. It was no spam, but originals :-) I use the translator rare. He often disfigures the sense. I don't know what I'll think of all. The thing with the real names disturbs. Not personally by myself. But it's a incredible interference with private life. YouTube is a stooges of Google. But who's in fact behind Google? Now I must to work.
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    3 sett. fa
    Synnek1 Synnek1 ha pubblicato un commento 17 minuti fa [POISON TASTES GREAT] -- ANSWER--> OF COURSE! It is WHY IS THE sweet the BLOOD OF THE POOR: IN THE MOUTH, OF RABBIS PHARISEES ILLUMINATED: THE IMF and his freemasonry: that, I has poisoned: all the blood of criminals around the world: that, are all those, who are the enemies criminals of Jesus Christ
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    3 sett. fa
    @UniusREI3: U poisoning [US] YOU PAY THE IMF! I AM THE IMF AND YOU A FUCKKING PAYMENT! YOU OWE! [I WANT YOUR BLOOD]--ANSWER-- @666 synnek1 --yes! But, I've seen your funeral! but, at outside of a coffin more luxurious than mine? whole: it was not a pretty sight edifying: "do not tell you: your friend and: kindred, they not said: "he was a good boy! in fact, all your ex-girlfriends? came after: and all swearing against you: and cursed against you" yes! So what? it's all because of your Master Masons: the synagogue of Satan! if all we are: forced to pay the IMF! but, for this affront to my royalty? I have already begun to kill: in a supernatural way: 500 million traitors like you all over the world! It is WHY IS THE sweet the BLOOD OF THE POOR: IN THE MOUTH, OF RABBIS PHARISEES ILLUMINATED: THE IMF and his freemasonry: that, I has poisoned: all the blood of criminals around the world: that, are all those, who are the enemies criminals of Jesus Christ



YouTube

YouTube

569310iscritti
68571237visualizzazioni video
 

  • @ Rothschild -> why: the King Roman Catholic and the Vatican, also is were do, the aberrant crimes of human sacrifice: (to wash the sins of the Jews: as it says: the talmud secret): they have never done that: that: Hitler , did? because they knew: that one day Christians and Jews would become one people with unius REI, and that the peace proclaimed by the prophets, on the whole world would, will become a reality! so the plans of Satan, would be destroyed! I am making: this prophecy: if you do not want to die!
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    1 minuto fa
    @Rothscild --> perché: i Re Cattolici: e il Vaticano, nonostante, i crimini aberranti di sacrifici umani:(per lavare i peccati degli ebrei: come dice: il talmud segreto): non hanno mai fatto: quello: che: Hitler, ha fatto? perché loro sapevano: che: un giorno cristiani ed ebrei sarebbero diventati un popolo solo con Unius REI, e che, la pace annunciata dai profeti, su tutto il mondo: sarebbe diventata una realtà! così i piani di satana: sarebbero andati distrutti! io sono la realizzazione: di questa profezia: se tu non vuoi morire!
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    7 minuti fa
    El canciller iraní Salehi: "Siria, se corre el riesgo de convertirse en otro Afganistán", 09 de agosto, Teherán. En una carta publicada en The Washington Post, el énfasis en la proximidad del país a Europa, un tema, que "no parece preocuparse por" las potencias occidentales: "Si Assad fuera a caer de repente, el hermoso mosaico: las etnias, religiones y culturas se vendrá abajo "- RESPUESTA -> Pero, ¿es este mosaico que Irán ha destruido, con su toda su fuerza, para ponerse al mismo nivel, de la delincuencia: el". de la Liga Árabe y de su Arabia Saudí: penal también , contra la libertad de religión "fue el mejor de todos los musulmanes (Assad), que deseaba para atacar! justo cuando Assad se comprometió a hacer reformas, porque, si, no puede haber democracia en Siria, es sólo para el fallo del FMI: y todo el señoreaje sus falsas democracias bancario masónico: con el imperialismo Arabia: para destruir el cristianismo
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    7 minuti fa
    Iranische Außenminister Salehi: "Syrien, riskiert sie zu einem weiteren Afghanistan", den 09. August in Teheran. In einem Brief in der Washington Post veröffentlicht, die Betonung der Nähe des Landes nach Europa, ein Thema, das "scheint nicht zu befürchten" der Westmächte: "Wenn Assad waren plötzlich zu fallen, die schöne Mosaik: Ethnien, Religionen und Kulturen auseinander fallen "- Antwort -> Aber ist das Mosaik, dass der Iran zerstört hat, mit, seine ganze Kraft, um sich auf der gleichen Ebene, der Kriminalität setzen: der". arabischen Liga und Saudi-Arabien seine Verbrechen im zu , gegen die Freiheit der Religion "war die beste aller Muslime (Assad), die Sie angreifen wollte! gerade dann, wenn Assad beschäftigt war, um Reformen zu machen, denn wenn es keine Demokratie geben kann in Syrien, ist nur für das Verschulden des IWF: und alle seine falschen Demokratien Freimaurer-Banking Seigniorage: mit dem Imperialismus Saudi: für das Christentum zu zerstören
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    8 minuti fa
    İran Dışişleri Bakanı Salehi: Tahran, 09 Ağustos, "Suriye, O, başka bir Afganistan olma riskleri".Washington Post'ta yayınlanan bir mektupta; Avrupa'ya ülkenin yakınlığı, bir sorun, Batılı güçlerin "endişe görünmüyor" vurgu: "Esad aniden düşmesi olsaydı, güzel mozaik: etnik, . "- CEVAP -> ANCAK İran, tüm suçun aynı düzeyde, kendini koymak kudreti ile, yok ettiği bu mozaik: bir" inanç ve kültürleri birbirinden düşecek Arap Birliği ve Suudi Arabistan: ceza çok , din özgürlüğüne karşı "size saldırmak istediğini, bütün Müslümanların (Esad) en iyi oldu! Suriye'de demokrasi olmaz, eğer Esad reformlar yapmak meşgul oldu sadece zaman, sadece IMF fay için, çünkü: ve bütün sahte demokrasilerin mason bankacılık senyoraj: hıristiyanlık yok için: emperyalizme saudi ile
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    8 minuti fa
    Iranien des Affaires étrangères ministre Salehi: "La Syrie, elle risque de devenir un nouvel Afghanistan,", 09 Août, à Téhéran. Dans une lettre publiée dans le Washington Post, l'accent sur ​​la proximité du pays à l'Europe, une question, que «ne semble pas se soucier" des puissances occidentales: "Si Assad venait à tomber tout à coup, la belle mosaïque: ethnies, religions et les cultures va s'écrouler "-
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    8 minuti fa
    REPONSE -> Mais est-ce de la mosaïque que l'Iran a détruit, avec, toutes ses forces, de se mettre au même niveau, de la criminalité: le". de la Ligue arabe et de son Arabie saoudite: trop pénale , contre la liberté de religion "était le meilleur de tous les musulmans (Assad), que vous avez voulu pour attaquer! juste au moment où Assad a été engagé pour faire des réformes, parce que, si, il ne peut y avoir de démocratie en Syrie, est seulement de la faute du FMI: et tous ses fausses démocraties seigneuriage bancaire maçonnique: avec l'impérialisme Arabie: pour détruire le christianisme
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    13 minuti fa
    Iranian Foreign Minister Salehi: "Syria, It risks becoming another Afghanistan," Ali Akbar Salehi, Iran's foreign minister (Xinhua) last update: 09 August at 16:17 Tehran - (Adnkronos) - In a letter published in The Washington Post; the emphasis on the closeness of the country to Europe, an issue that "does not seem to worry about" the Western powers: "If Assad were to fall suddenly, the beautiful mosaic: ethnicities, faiths and cultures will fall apart. "- ANSWER -> BUT is this mosaic that Iran has destroyed with all his strength to put himself on the same level of crime: of the "Arab League and its Saudia Arabia: criminal too, against freedom of religion" was the best of all Muslims, that you wished to attack! just when Assad was engaged to make reforms, because, if , there can be no democracy in Syria, is only for the fault of the IMF: and all his false democracies Masonic bankin seigniorage: with imperialism saudi: for destroy christianity
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    17 minuti fa
    ministro degli Esteri iraniano Salehi : " la Siria, Rischia di diventare un altro Afghanistan", Ali Akbar Salehi, ministro degli Esteri iraniano (Xinhua) ultimo aggiornamento: 09 agosto, ore 16:17 Teheran - (Adnkronos) - Nella lettera pubblicata sul Washington Post; si pone l'accento sulla vicinanza del Paese all'Europa, una questione che: "non sembra preoccupare" le potenze occidentali: "Se dovesse cadere all'improvviso Assad, il bellissimo mosaico di: etnie, fedi e culture andrà in pezzi". -- ANSWER--> MA è proprio questo mosaico; che l'Iran ha distrutto con tutte le sue forze: per mettere se stesso sullo stesso libvello del crimine: della "Lega Araba e la sua Arabia Saudia"
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    34 minuti fa
    @Synnek1 CiA NWO 322 666 IMF --> [Watermelon] as you like: you love: video camera: of the Prefecture, that is close: at my house? lol. you sata: "Big Brother" of: New World Order: Masonic seigniorage banking: it's already here!, who has already done the micro chip is already here! and made slaves, all the peoples of a virtual reality! is already here! But, I am the light: and you, you are the darkness! well, I have dominion over everything: the NWO, no adventure can be attempted by you: without going to the slaughter! lol. because your technology? is crap compared: the Holy Spirit! that's why I am your Lord unius REI!
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    36 minuti fa
    my watermelon? @Synnek1 --> lol. come ti piace la: video camera: della Prefettura: che è vicina: a casa mia? lol. il grande fratello: del NWO: massonico del signoraggio bancario:è già qui!, che, ha già fatto il micro chip: è già qui! ed ha fatto schiavi, tutti i popoli di una realtà virtuale! è già qui! ma, io sono la luce: mentre voi, siete le tenebre! così , io ho il dominio su tutto: il NWO, nessuna avventura può essere tentata da voi: senza andare al massacro! lol. perché la vostra tecnologia? è merda, contro: lo Spirito Santo! ecco perché io sono il vostro Signore Unius REI! 
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    53 minuti fa
    @synnel1 666 CIA IMF 322 talmud sharia kabbalah freemasonry all shit--> because you hate so much this, my channel? Yet, you love me? knowest thou not that mine is the spirit of fire of the prophet Elijah, and perhaps much more! is my anger that do explodes: all the people who have fallen into despair of the hell, because, I do not tolerate no injustice and no evil! perché, tu odi così tanto questo mia canale? eppure, tu ami me? non sai tu che in me c'è lo spirito di fuoco del profeta Elia: e forse anche molto di più! è la mia ira che fa esplodere tutti i popoli che sono scesi nella disperazione dell'inferno: perché io non tollero nessuna ingiustizia e nessuna malvagità!
  • Synnek1 
    Synnek1 ha pubblicato un commento 
    54 minuti fa
    [WATERMELON]
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    1 ora fa
    synnek1 is a Satanist who controls Youtube: he has canceled 1,000,000 sites! Christians especially ... Christ is the true revolution .. because everyone is against him! but, he loves everyone! synnek1 è il satanista che controlla Youtube: lui ha cancellato 1.000.000 di siti! soprattutto cristiani... Cristo è la vera rivoluzione.. perché, tutti sono contro di lui! ma, lui ama tutti!
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    1 ora fa
    Synnek1 posted a comment 9 hours ago U: &: ME: Till = [DEATH]: do: [US]: part! >;-) - ANSWER-> I've already died (on the Cross of Jesus many years ago!): To all: that this world can be! I hate everything: it: you love! you are shit for me! because I have already risen with Christ, and all my thoughts are divine! -- > io sono già morto(sulla Croce di Gesù: molti anni fa!): a tutto quello: che, questo mondo può rappresentare! io odio tutto quello: che: tu ami! tu sei merda per me! perché io sono già risorto con Cristo: e tutti i miei pensieri sono divini!
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    1 ora fa
    nicolhaidi RE:.God because you evaluate that? nicolhaidi SAID: The real problem is a fair amount of people that religion HAS deviates - ANSWER -> DO NOT PAY GASOLINE, against THE SICK! BUT, TO HEAL THE SICK: THIS HAS THOUGHT SAINT FRANCIS ASSISI, for to go IN PARADISE, TO TAKE THE PLACE OF LUCIFER! but, you have not followed the path of the saints! but, you have followed the path of demons! Il vero problema è la quantità ingente di persone che la religione devia --ANSWER--> NON SI VERSA BENZINA; SUL MALATO! MA, IL MALATO DEVE GUARIRE: QUESTO HA PENSATO SAN FRANCESCO DI ASSISI, PER ADARE IN PARADISO A PRENDERE IL POSTO DI lUCIFERO! ma tu non hai seguito la strada dei santi!
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    1 ora fa
    [In fact, when Cain sought a wife? He found a city: we all wrong in paradise, for being: all hunted: in this penal colony by Unius REI][Adam and Eve were NOT first humans: Ahmed Kutty] Caricato da SundriedAtheist in data 30/mag/2010. Ahmed Kutty graduated in the traditional Islamic sciences and received the Ijazah Islamiya College Santapuram. He then obtained his Licentiate in Usul al-Ddeen (first rank) from the Islamic University of Madinah, Saudi Arabia. In 1973 he earned an M.A. in Islamic studies from the University of Toronto. From 1975 to 1980 he pursued his Doctoral studies in Shari'ah thought at McGill University. Kutty has served on the Fiqh Council of North America, the pre-eminent Islamic law body on the continent. He has served as Imam and resident scholar at various institutions in Montreal and Toronto, including Toronto's Jami Mosque and the [Islamic Foundation of Toronto]. He is currently resident scholar at the Islamic Institute of Toronto.
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    1 ora fa
    [In fact, when Cain sought a wife? He found a city: we all wrong in paradise, for being: all hunted: in this penal colony by Unius REI][Adam and Eve were NOT first humans: Ahmed Kutty] Kutty is a prolific writer and has written a number of articles, books and journal articles. He is a regular scholar answering Islamic law questions on Islam Online. Ahmad Kutty has been listed among The 500 Most Influential Muslims in the World. What is this muslim idiot talking about. Can somebody explain to me please. This guy now realised that evolution by natural selection is a FACT and he wants to reconcile this new finding with what is mentioned in the Quran. Does this man realise that by saying Adam and Ewe were not the first human beings that Allah(swt) created out of clay in 6 days, he could be put to death for blasphemy and distorting the teachings of Allah and his messenger Muhammad(pbuh)?
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    1 ora fa
    [In fact, when Cain sought a wife? He found a city: we all wrong in paradise, for being: all hunted: in this penal colony by Unius REI][Adam and Eve were NOT first humans: Ahmed Kutty] This deluded fool will be hunted down and murdered by the muslims for what he is saying. Just you watch. @King saudi arabia! --> Dickhead: You have not used your brain, you have put him, in the sand of desert o: and thou hast made men rise from the distant past, which are the fundamentalist Salafi... testa di cazzo: tu non hai usato il cervello, lo hai messo nella sabbia del deserto: e tu hai fatto risorgere gli uomini di un lontano passato, che sono i fondamentalisti salafiti
  • UniusRei3 
    UniusRei3 ha pubblicato un commento 
    1 ora fa
    [il peccato distrugge e brucia] Obama, Bush 322, 666 Rothschild of IMF ---- Certainly, after the monopoly of the IMF, You also have a monopoly, on truth! and youtube; Community Standards: Satanists are free to blaspheme Jesus Christ and to all forms of sexual perverversion.. ok satan! That my, videos: content: violates: your rules, Therefore: There have been disabled: "Jewish ritual murder: kabbalah Talmud Grove 322 666 IMF: IMF Abduction 2 - (allDavidDuke) --- what content? Video was in English: spoken: e io non capisco cosa dice(veramente)! but human sacrifices, are been made ​​by (some Illuminati Jewish rabbis kakam Pharisees) and not, by, my Jewish people, but, have never been proved wrong! then, They still exist!: - Rothschild - - remove the shame: the IMF, from my own: the Jewish people