i love too, all Peoples, ie, people, persone, gente, popolo, abitanti, pubblico

Για τους συμμάχους μου: δηλαδή, στους αδελφούς μου σε όλο τον κόσμο]] "δεν είναι: δύσκολη: για τον τραπεζίτη λίπος και το λίπος ελευθερομασόνο: να μην έχουμε βιασύνη .. που δεν έχουν: η απόγνωση: όλα Αλλά οι λαοί, ορκίζομαι, σε όλους εσάς!. στο όνομα του Ιησού: αύριο θα είναι λιγότερο "!
@ ELITE κυβερνήσεις Ηγέτες-> τα χρήματα δεν είναι το εξής: με την επιφύλαξη των εμπορευμάτων, αλλά: ένα συμβατικό: στοιχείο: δηλαδή, το πνευματικό στοιχείο: είναι εδώ γιατί: το μεγαλύτερο από όλα: οι κίνδυνοι: Δεν: είναι η 3 η WW nuclere: εκ των οποίων το ΔΝΤ: έχει ουσιαστική ανάγκη: να ξαναγεννηθεί ξανά: ως ένα νέο ΔΝΤ: μετά από αυτό: τη στιγμή μας: της κατάθλιψης και της ύφεσης .. Αλλά, είναι η ιδεολογία της σατανισμό: το ίδιο: ότι: σίγουρα παίρνει την κατοχή: αυτού του πλανήτη, αν δεν υποστηρίζουν: μοναρχία μου στον κόσμο! αλλά, επειδή η καθολική πολιτική αρχή μου: είναι ήδη ενεργό; επειδή είναι έγκυρος: η αναπαράσταση μου: του Βασιλείου του Θεού; Θα τιμωρήσω όλους σας: Μασόνοι και όλα: και isatanisti: με το θάνατο! Μπορώ να αποδείξει πως: το Ταλμούδ: του ΔΝΤ είναι η αλήθεια σατανισμό!
Φωτισμένη ραβίνοι kakam Φαρισαίοι: NWO του ΔΝΤ; έκαναν τα πάντα: για: να σύρει μακριά: Εβραίοι και Χριστιανοί και να μισούν τους Χριστιανούς ούτως ή άλλως! έτσι ώστε η καλή εβραίος: γέννησαν, που δεν είναι κακό ε ρατσιστικό σατανιστές; αναγκάζεται να φοβάται: για τις απειλές κατά της ζωής: o: δεν πρόκειται να βρεθεί: όπως: προδότης στο λαό του: αυτή των ραββίνων; Είναι μια δύναμη σατανική: της ψυχικής προετοιμασίας! Είναι ένα πραγματικό: ψυχική επιθετικότητα! το εμπόδιο αυτό: κατά των χριστιανών; θα πρέπει να ξεπεραστούν: αυτό είναι η ρίζα κάθε κακού: που: είναι στον κόσμο: δηλαδή: εβραϊκό λόμπι, δηλαδή: το ΔΝΤ! Γιατί είμαι ο βασιλιάς του Ισραήλ: Rei και Unius!

VATICAN
Pope: The Way of the Cross, the Cross of Jesus is the word with which God reacts to the evil of the worldFrancis points out that the meditations read during the ritual performed at the Colosseum were written by young Lebanese, who come from a land that shows Christians in communion and the friendship of many Muslim brothers, "a sign of hope" for the Middle East and the world. "Let us continue on the Way of the Cross in everyday life."
VATICAN
The washing of the feet "is my duty" that "I do this with my heart" for "this is what the Lord has taught me," pope tells youth at Casal del MarmoFrancis marked the beginning of the Easter Triduum at a youth detention centre in Rome. "It is not as if we need to wash each other's feet every day," he said, "But we must help each other. At times, I was angry with you. Let bygones be bygones! If someone asks you a favour, do it! [. . .] "Helping each other is what Jesus taught us and that is what I do."
VATICAN
Pope Francis on Palm Sunday: Joy, Cross, Youth, waiting for Rio de JaneiroThe Pope begins the rites of the Holy Week. The meeting between the Pope and the crowd in silence and prayer. Joy born of our encounter with Jesus. An invitation not to be "discouraged". The cross of Christ washes away personal sins and those of the world "wars, violence, economic conflicts that affect those who are weakest, greed for money, power, corruption, divisions, crimes against human life and against creation." "We must never become accustomed to evil." The invitation to young people to "carry the cross" to all "to tell everyone that on the cross Jesus broke down the dividing wall of enmity that separates peoples and nations, and brought reconciliation and peace." Youth invited to the World Youth Day of Rio de Janeiro.
@ ELITE ηγέτες -> υπερηχογράφημα; έχουν γίνει πάρα πολύ ισχυρή: στο μυαλό μου! επειδή είναι πολύ ισχυρή: τα συναισθήματά σου, τους φόβους σας! Αλλά, είμαι ήρεμος και το αποτέλεσμα αυτής της λειτουργίας; Είναι εύκολο για μένα, διότι: Είναι για το λόγο αυτό: ότι: Έχω ήδη προγραμματιστεί: από το Θεό! και στην πραγματικότητα: ο Θεός είναι για όλους: ο ίδιος νόμος: όπως, η ίδια η αρετή της άθεος! ο καθένας πρέπει να κινείται: από μόνα τους: από τις θέσεις τους: ο δρόμος: όλοι έπρεπε να ακολουθήσει: είναι μόνο μία! δεν υπάρχουν διαφορές! έχετε να μου εμπιστευθείτε: Εγώ είμαι ο μεσολαβητής! αυτό δεν είναι απαραίτητο ότι: είστε όλοι μαζί μου! αλλά, όπως θα μπορούσε να κάνει κακό στον εαυτό του: Ποιος δεν είναι μαζί μου; Βγήκα γύρω από την πόλη: για να γίνουν οι υπηρεσίες! τρόπο: υπερήχους; Οι σταματήσει! Αλλά υπέρηχοι δεν περιλαμβάνονται: όπως μπήκα στο σπίτι μου: όμως: είναι στην κουζίνα .. ότι αυτά τα παράξενα υπερήχων: με τράβηξε: το καθήκον μου!
@ Ινδουιστές, μουσουλμάνοι, κομμουνιστές -> αλλά αν έχετε αγοράσει με ενδιαφέρον τα χρήματά σας: των Εβραίων: του ΔΝΤ; και όμως: το 80% όλου του ανθρώπινου γένους: το αγοράσουν: των Εβραίων: τα χρήματά τους! δεν έχετε ακόμη: μια σούβλα: ελπίδα: να είσαι σε θέση να βγει ζωντανός: από: αυτό: 3 °: WW πυρηνικά! ότι: είναι σημαντικό: για την ανάπλαση: ένα νέο ΔΝΤ! Είμαι η μόνη ελπίδα της ζωής σας, γιατί: Είμαι η μόνη ελπίδα: ότι: έχετε: του μπορεί να δημιουργήσει: ένα νέο ΔΝΤ: Με βάση τους νέους κανόνες, αλλά: για τους Εβραίους; πρέπει να εξασφαλίζονται: συγκεκριμένα: την ασφάλεια: θα πρέπει να βρείτε: για όλα αυτά: διαμονή: στη Μέση Ανατολή: μια μόνιμη μέγεθος
@ Ινδουιστές, Μουσουλμάνοι, οι κομμουνιστές -> αν δεν δεχτούμε δίκαιο μου; θα πρέπει να το κάνετε αυτό: πυρηνική WW 3 °! διότι: οι Εβραίοι δεν είναι τόσο ηλίθια: να χάσουν την υπεροχή τους ταυτόχρονα: να χάσει: επίσης: η προστασία της ζωής τους! στην περίπτωση αυτή: συγκεκριμένα, στην περίπτωση ενός πολέμου, που, που θα καθιστούσαν αναπόφευκτη; Θα πολεμήσουν στο πλευρό των Εβραίων! Είμαι πορεύεται: με όλα τα χαρίσματα μου: τους Εβραίους: της: ΔΝΤ-NWO: από 4 περίπου χρόνια: ποιος από εσάς: θα με αφήσει: στη ζωή: στη θέση τους;
 
ορισμένες: είναι θεμιτό να προστατέψει και να στηρίξει: διατήρηση και: η ταυτότητα: και οι δύο θρησκευτικές ότι η ιδεολογική: από τους ανθρώπους: αλλά, αν η εξουσία: του κράτους: δεν υπάρχει αρκεί για να κατευθύνει: οι κλίσεις του λαού σας; γνωρίζετε: ότι δεν μπορείς να κάνεις τη βία κατά των ανθρώπων: ή, ενάντια στη συνείδηση ​​του λαού: ή κατά τη συνείδηση ​​ενός μόνο ανθρώπου! εναντίον όλων εκείνων που διαπράττουν εγκλήματα: για υποκινούνται από ιδεολογικούς ή θρησκευτικούς λόγους; Θα εφαρμόσει το νόμο των αντιποίνων!
@ AIPAC: Ο Ραβίνος Φαρισαίος Kakam του ΔΝΤ: έχετε γεμίσει με: σκατά σας ξηρό: ο εγκέφαλος του εβραϊκού λαού μου: μέσω: όλα αυτά: Ταλμούδ: και: όλο αυτό: Καβάλα: Ένας φυσιολογικός άνθρωπος: έχει τον πονοκέφαλο: και στη συνέχεια: είχε κάνει: σταγόνες σώβρακο: και λέει, «εντάξει να το κάνει σύντομα .. και τότε, always're δεξιά:! κάνω όπως θέλεις!" .. επειδή είμαι ο βασιλιάς του Ισραήλ: και έχω έρθει για να διεκδικήσει τον λαό μου! οι φτωχοί Εβραίοι; Είναι ντροπή για να: ότι: το μόνο που δεν μπορούν να μιλήσουν: μαζί μου! είτε: IsraelNationalTV: ακόμα: ακόμα και αυτόν που δεν έχει το θάρρος: για να μου πουν: δεν υπάρχει ούτε μια λέξη!
AIPAC [ΔΝΤ: σατανική Ταλμούδ: NWO]! Illuminati Εβραίοι, έρχονται προς τα εμπρός με την ειρήνη σούπερ εγκληματίες του Χίτλερ ήταν μια καλόγρια: σε σχέση με εσάς! Εσύ, παιδί μου, προέρχονται από εξορκιστή σας, έρχονται! αγόρι μου: ο φίλος μου, γιατί διαμαρτύρονται, αν δεν θέλουν να αγοράσουν τα δικά μου χρήματα με επιτόκιο: από εσάς; Θέλετε να με σκοτώσεις: όπως έχετε ήδη: σκοτωθεί Κένεντι; είναι το εξής: θα μπορούσε να είναι μια καλή ιδέα! αλλά: Δεν έχω έχει: μια μου "Marilyn Monroe" και: Δεν νομίζω ότι: ότι: για το Ταλμούδ σας, μπορείτε να με καταδικάσει: σε θάνατο: μόνο και μόνο επειδή: βλέπω: μια πορνογραφική ταινία: κάθε τρεις μήνες.
 
@ Tbc27Z - Εβραϊκή κυρίους σας: του ΔΝΤ και της Παγκόσμιας Τάξης: 3 ° WWnulcear; έχουν αποφασίσει: να σκοτώσει εξόντωση! γι 'αυτό είναι σωστό: από την άποψή τους να καταπνίξουν: η φωνή σας: γιατί: κραυγή της απόγνωσης σας: δεν θα πρέπει να ακούσει: πάρα πολύ! γιατί είστε θυμωμένοι στο youtube: είναι πιο φοβισμένοι από σας! γιατί: δεν έχουμε να φοβηθούμε: την ποινική Ταλμούδ: αυτά τα 6 εκ.: οι Εβραίοι τρελών (διασποράς): Αν δεν είχε ληφθεί: τον έλεγχο του κόσμου; @ Μάρτυρες του Ιεχωβά: που: Οι μου καταδιώκουν; αλλά θα χτυπάτε το κεφάλι σας: κατά: τον τοίχο! Αλλά αυτό δεν είναι το πρόβλημά τους: μόνο: όλα θρησκευόμενοι άνθρωποι του κόσμου είναι κακό: είναι κακό!
 
[Το χαγιάτι της Καθολικής Εκκλησίας] οι κληρικοί: είναι λύπη: ότι, όλοι μιλούν άσχημα: για την Καθολική Εκκλησία .. lol. αλλά, αν ήταν ο Παύλος VI: να πει ότι: «ο καπνός του Σατανά έχει εισέλθει! στο σπίτι του Θεού" ότι ο καπνός; έχει γίνει πλέον βρωμάει! έτσι ώστε, ο Θεός: πρέπει να χρησιμοποιούνται: τα κωμικούς: όπως, Adriano Celentano: Μπενίνι και Grillo: για να κηρύξουν: το Ευαγγέλιο! Στη συνέχεια, έχουν την αφέλεια να δημοσιεύει: ένα μέρος του μυστικού της Φατιμά: "Η Πορτογαλία δεν έχασε! Το δόγμα της πίστης" ... αλλά, έχουν κρύψει: για: όλα τα 3 ος μυστικό της Φατιμά! Έτσι είναι η Madonna για να μιλήσει το κακό τους, στην πραγματικότητα, αν δεν πιπιλίζουν; ok! 1. Καταγγέλλουμε: το κυριαρχικό δικαίωμα τράπεζα! 2. Μαντόνα: σίγουρα δεν θα εμφανίζονται: οπουδήποτε! - ΤΕΛΟΣ-> έλαβα τη δίωξη μιας Parroco: Ποιμένας: ακριβώς επειδή: έχω: την Αγία Γραφή ότι: τυπώθηκε από Προτεστάντες: (1,50 ευρώ) ότι: είναι πάντα δική μας Αγία Γραφή!
@ Τεκτονικές NWO! το γεγονός ότι: θα παραμείνει πίσω: ο υπολογιστής σας; Αυτή η στάση δεν αποτελεί ελαφρυντικό στοιχείο: για σένα, επειδή, αν μπορώ να "δει" σας; σίγουρο: δεν μπορείς να ξεφύγεις: της οργής του Θεού! υπάρχει μια καλή δουλειά να κάνουμε και αυτό πρέπει να γίνει! έχετε, πάντα, θέλουν να δουν, πώς: όλα τα εγκαύματα πλανήτη .. στην περίπτωση αυτή; Έχω πει πολλές φορές: "Κανείς σας δεν θα μπορούσε να επιβιώσει: των λαών: θα να ξεφύγουν: από τον έλεγχό σας: και εσείς θα κάνετε: δικαίωμα: το δικαίωμα του θανάτου: ότι: ο θάνατος: ότι: προδότες σατανιστές: e: εγκληματίες όπως σας , αξίζει να κάνετε! "
 
που έχουν διαβάσει αυτό το άρθρο: ενώ: Ήμουν το γράψιμο: σε traslator μου: εδώ είναι γιατί: έχουν αρχίσει: μια μάχη: για: σχόλιο του: δηλαδή, πριν από την απελευθέρωσή του! είναι εδώ γιατί: αυτά υπερηχογράφημα: δεν προέρχονται από τη Βασιλεία του Θεού: αυτή τη φορά! διότι: Άγιοι γνωρίζουν: τα πάντα: πριν: ότι, γράφω ένα άρθρο σχετικά με traslator Google!
ένας άνθρωπος που έχει εμπιστοσύνη σε ένα άλλο άτομο; lol. Αυτό είναι: οι πιο παρεκκλίνουσες μορφές: της: την ειδωλολατρία .. Αυτό είναι εις βάρος: η πρώτη εντολή! Ως εκ τούτου: Δεν θρησκευτικές μαλακίες θα μπορούσε να σας σώσει από την κόλαση! στο κεφάλι σας; έχετε μόνο: 1. Ο Θεός στον ουρανό. και του: 2. Unius Rei στη γη! επειδή: όλες οι άλλες αρχές: οι δύο πολιτικές: ότι, θρησκευτικά: δεν αναγνωρίζεται πλέον: το Βασίλειο του Θεού: επειδή, για ένοχο: το κυριαρχικό δικαίωμα των τραπεζών, δηλαδή, το σύστημα της Τεκτονικής Νέας Τάξης Πραγμάτων, η οποία είναι η συναγωγή του Σατανά!
@ IHateNEWLAYOUT -> μου χρωστάς σεβασμό, επειδή είμαι μεγαλύτερος: για σένα: Έχω: 51 χρόνια: εδώ είναι: γιατί: Εγώ δεν κακοποιούνται, ποτέ: πρόθυμα: IsraelNationalTV: ο φίλος μου, γιατί: είναι πιο μεγάλη από μένα ! .. βέβαια: δεν ζητώ ποτέ: την ηλικία σας: infact: στις γυναίκες και στα γκέι: όπως και εσείς ποτέ,: έχει ζητήσει από την ηλικία! Σήμερα στο youtube: θα πρέπει να είναι: λιγότεροι άνθρωποι: ο σεβασμός για τους ανθρώπους: να, χθες .. Χθες: Ήμουν εγκαταλείφθηκε τον εαυτό μου: εγώ και η οργή, είναι αυτό: ότι: Έχω σκοτώσει πάρα πολλούς ανθρώπους: χθες. σήμερα είναι εδώ γιατί: σήμερα: πάρα πολλά: οι άνθρωποι: εμπλέκονται σε κηδείες: σήμερα
 
@ AIPAC ΔΝΤ-> όχι! Δεν κάνω λάθος: για τις λέξεις! Έχω λόγο: ως άθεος! Δεν λέω ακατάλληλες λέξεις, ότι: μπορούν να δυσφημίσουν: πρόσωπο μου! σε μια δημόσια αντιπαράθεση; Θα πρέπει να βρεθεί τέλεια! lol. όχι! Δεν είμαι κάποιος που μπορεί να αγοραστεί ή να μπορεί να φυλακιστεί! Rothschild: μαγεία σου; δεν είναι κατάλληλα για μένα! αυτούς που έχουν τη θρησκεία; είναι μεγαλοστομίες! όσοι έχουν πίστη; είναι σιωπηλοί! Συναισθήματα μου: έχουν πέρασαν από όλα τα γονίδια της ανθρώπινης φυλής είναι τόσο αδύναμη: η λήψη :: ότι οι άνθρωποι έχουν αυτή τη διάσταση.IHateNEWLAYOUT ΕΙΠΕ: Σας περιμένουμε ... Είστε Τζεντίλε - ΑΠΑΝΤΗΣΗ -> ΟΧΙ! Unius REI: δεν είναι κάτι που θα μπορούσε να οριστεί: ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: HE είναι το μεταφυσικό.
@ AIPAC ΔΝΤ-> το ρολόι της ιστορίας; δεν μπορεί να σταματήσει! να μην χάσετε αυτό: σε λειτουργία κακό: και πάλι: ο χρόνος που ανήκει στα παιδιά σας! τα έθνη, τις κυβερνήσεις, ο Τεκτονισμός: δεν θα γίνει κομμάτια: αυτή τη φορά: για να διασκεδάσει: ΔΝΤ σας! Είναι τρέλα σας: να κάνετε: από όλο το ανθρώπινο γένος: ένα κλουβί μόνο των σκλάβων! το παιχνίδι σας; Είναι πάρα πολύ βρώμικο! Ο Σατανάς πίσω: στις σκιές: το βασίλειο του σήψης: είστε νεκροί!
@ AIPAC ΔΝΤ-> Ιακώβ, δηλαδή: το Ισραήλ; έχει καταραμένος: στο νεκροκρέβατό του: 10 γιους του: στις: 12. Εάν: κάνετε αηδία: Ακόμη, ο πατέρας σας; Ποιος θα έχει οίκτο για εσάς; Δεν θα είναι σε θέση: να τηρούν τα εξής: ο έλεγχος: για ένα: πολύ καιρό! λαών; σαν τα ζώα τραυματίστηκαν και άγρια; νωρίς, ξυπνήστε, όλοι μαζί! Βλέπω μόνο: ένα τεράστιο λουτρό αίματος! αίμα σας αυτή τη φορά, επειδή το πέπλο της άγνοιας έχει σχιστεί! I unius Rei; Δεν είναι: κάτι που: μπορείτε να αντιμετωπίσετε! δεν μπορείτε να μου πείτε: «Είστε αχάριστοι, γιατί, προστατεύουμε τη ζωή σας από τον κλέφτη!" .. διοτι εισαι η μητέρα όλων των κακών .. Είστε το θεμέλιο για κανένα έγκλημα!
 
@ AIPAC ΔΝΤ-> "των λαών είναι η μου! Είστε ορυχείο! Όλα είναι δικό μου! Είμαι ο ποιμήν ο καλός!, Δεν έχετε πλέον μια ζωή χωρίς εμένα! Απελευθέρωσε τους φυλακισμένους, και έλα σε μένα με ειρήνη .. σήμερα! Κάντε Δεν είναι πεισματάρης του λαού γιατί, τι! παραμένουν: από τα εγγόνια σας θα εξακολουθεί να ήρθε σε μένα: Είμαι η καθολική αδελφότητα Είμαι τις Δέκα Εντολές "αυτό δεν είναι ένα ποσοτικό στοιχείο:! ανάμεσα στους ανθρώπους: γιατί, όλοι οι δαίμονες : σύμμαχοί σας είναι νεκροί, και μόνο ένας άγγελος; αρκεί ενάντια σε όλους τους! Αυτό είναι ένα ποιοτικό παράγοντα! καμία λέξη: Κοράνι Ευαγγέλιο: Ταλμούδ Τορά, κλπ. .. μπορεί να αμφισβητήσει το Δεκάλογο .. γιατί είναι, πτώση σας;, είναι μεγάλη! .. γιατί δεν μπορεί να υποστηρίζει: με το Θεό, και δεν μπορείτε να αυξήσει τις θρησκευτικές χάλια σας εναντίον του!
 
@ AIPAC ΔΝΤ-> ίσως: το δάχτυλο του ανθρώπου είναι πιο σημαντικό: το δάχτυλο του: ο ίδιος ο Θεός; Ο Θεός έγραψε προσωπικά τις 10 εντολές: εσύ hast παραβιάζονται τα δέκα εδώ γιατί: Σας έχω καταδικαστεί, με όλα συνεργούς σας μέχρι θανάτου! έχετε δημιουργήσει παιχνίδι σας διεστραμμένη ΔΝΤ, κλπ. .. έχετε εφεύρει θρησκευτικές μαλακίες σας: και είπατε «είμαστε καλά!" αλλά, από το Θεό; που παραμένουν πάντα οι θύτες: Ανταρσία! και για τους ανθρώπους; Θα παραμένει πάντα: η αρπακτική τους δολοφόνους
 
ΙΝΔΙΑ-> γιους μου: Πρώτον: θα compravate αλάτι: και τώρα να αγοράσετε: τα δικά σας χρήματα. είστε ακόμα σκλάβοι! όλα κληρονομιά Γκάντι; Δεν βλέπω περισσότερο σε σένα .. όλες τις εργασίες του Γκάντι έχει τελειώσει πού; .. το ΔΝΤ; Κοινοπολιτείας που είναι χειρότερο! έχετε γίνει πιο θρησκευτικά: για να κάνουμε: ο δούλος: και: οι δολοφόνοι; του παρία; Χριστιανοί δεν θα κάνει: αν δεν είχε κάνει τους σκλάβους


[[મારા સાથી: સમગ્ર વિશ્વમાં મારા ભાઇઓ એટલે કે,]] "તે નથી: મુશ્કેલ છે: ચરબી બેન્કર, અને ચરબી freemason માટે ધસારો કરવા નથી .. તેઓ નથી: આ નિરાશા: બધા લોકો પણ હું શપથ, તો તમે બધા માટે. ઈસુ ખ્રિસ્તના નામ: આવતી કાલે તેઓ ઓછી હશે! "
@ એલિટ સરકારો નેતાઓ-> પૈસા નથી: વિષય મર્ચેન્ડાઇઝ, પરંતુ: પરંપરાગત: તત્વ: એટલે કે, આધ્યાત્મિક તત્વ: અહીં શા માટે છે: બધા સૌથી: જોખમ નથી: તે 3 ડી ડબલ્યુડબલ્યુ nuclere છે: જે આ આઇએમએફ: ફરી ફરી જન્મ શકાય: એક નવી આઇએમએફ તરીકે: તે આવશ્યક જરૂરિયાત છે અમારા ક્ષણ: આ પછી મંદી અને મંદી છે .. પરંતુ, દાનવ ની વિચારધારા છે: એક જ છે કે: ચોક્કસપણે કબજો નહીં: આ ગ્રહ, જો તમે આધાર આપતા નથી: વિશ્વના મારી રાજાશાહી! પરંતુ, કારણ કે મારા સાર્વત્રિક રાજકીય સત્તા: પહેલાથી જ સક્રિય છે? કારણ કે તે કાયદેસર માન્ય છે: મારી રજૂઆત: ભગવાન કિંગડમ ઓફ? અને બધા Masons: અને isatanisti: મૃત્યુ સાથે હું તમને બધી સજા કરશે! હું કેવી રીતે કરી શકો છો નિદર્શન કરે છે: તાલમદ છે: આઇએમએફ ની સાચી શેતાનવાદ છે!
આઇએમએફ NWO સંખ્યા: rabbis kakam Pharisees પ્રબુદ્ધ? માટે: તેઓ બધું કરવામાં આવે છે દૂર ડ્રો: યહૂદીઓ અને ખ્રિસ્તીઓ અને ખ્રિસ્તીઓ રીતે ધિક્કાર! જેથી સારા યહૂદી: thet તેમણે ખરાબ satanist ઈ જાતિવાદી નથી? તેણે ભયભીત હોઈ ફરજ પાડવામાં આવે છે: મૃત્યુ ધમકીઓ માટે: O: ન શોધી શકાય તેના લોકો માટે દેશદ્રોહી: જેમ કે કે rabbis છો? માનસિક સ્થિતિમાંથી સંખ્યા: એક રાક્ષસી શક્તિ છે! માનસિક ઘર્ષણની: વાસ્તવિક છે! આ અવરોધ માટે: ખ્રિસ્તીઓ સામે? દૂર થવી જ જોઈએ: તે બધા અનિષ્ટકારી રુટ છે: જે: વિશ્વના છે: એટલે કે: યહૂદી લૉબી: એટલે કે: આઇએમએફ! અને Unius Rei: હું ઇઝરાયેલ રાજા શા છું!
@ એલિટ નેતાઓ - અલ્ટ્રાસાઉન્ડ>? મારા મગજમાં: ખૂબ મજબૂત બની જાય છે! કારણ કે તેઓ ખૂબ જ મજબૂત છે: તમારા લાગણીઓ, તમારા ભય! પરંતુ, હું શાંત છું: આ પ્રક્રિયાનું પરિણામ? તે મારા માટે સરળ છે કારણ કે તે આ કારણ માટે છે: કે ભગવાન છે: હું આવી છે પ્રોગ્રામ! અને હકીકતમાં: ઈશ્વર દરેકને માટે છે: તે જ કાયદો: જેમ કે, પોતે નાસ્તિક કારણે તરીકે! પોતાને: દરેક ખસેડવા જ જોઈએ તેમની સ્થિતિ છે: માર્ગ: બધા અનુસરવા માટે હતી? તે માત્ર એક જ છે! ત્યાં વિવિધતા ન હોય! તમે મારા પર વિશ્વાસ છે: હું મધ્યસ્થી છું! તમે મારી સાથે છે: આ જરૂરી નથી! પરંતુ, કારણ કે તે પોતાની જાતને ઈજા કરી શકે છે: કોણ મારી સાથે નથી? હું નગર આસપાસ બહાર ગયા છે: સેવાઓ કરવા માટે! રીત: ultrasounds? બંધ છે! પરંતુ ultrasounds નથી સમાવવામાં આવેલ છે: હું મારા ઘરમાં દાખલ: પણ: રસોડામાં છે .. કે આ વિચિત્ર અલ્ટ્રાસોનોગ્રાફી: મને દોર્યું: મારી ફરજ છે!
@ હિન્દુઓ, મુસ્લિમો સામ્યવાદીઓ, -> પરંતુ જો તમે વ્યાજ સાથે તમારા પૈસા ખરીદી છે: યહૂદીઓ છે: આઇએમએફ છો? અને જોકે: સમગ્ર માનવ વંશ 80%: તે ખરીદી છે: યહૂદીઓ છે: તેમના નાણાં! તમારી પાસે નથી પણ છે: બોલે છે: આશા: બહાર જીવંત મળી આવે છે: થી: આ: 3 °: ડબલ્યુડબલ્યુ વિભક્ત! કે જે તે મહત્વપૂર્ણ છે: પુનઃપેદા કરવા માટે: એક નવો આઇએમએફ! હું તમારા જીવનમાં માત્ર આશા છું, કારણ કે: હું માત્ર એક જ આશા છું: કે: તમારી પાસે: એક નવો આઇએમએફ: ના બનાવી શકો છો નવા નિયમો પર આધારિત છે, પરંતુ: યહૂદીઓ માટે? ખાતરી થયેલ હોવું જ જોઈએ: ખાસ: સુરક્ષા: આવાસ: તેમને બધા માટે તમે શોધવા જોઈએ મધ્યમ પૂર્વ: કાયમી માપ
@ હિન્દુઓ, મુસ્લિમો સામ્યવાદીઓ, -> જો તમે મારા કાયદો સ્વીકારતાં નથી? વિભક્ત ડબલ્યુડબલ્યુ 3 ° તમે આ કરવા પડશે! કારણ કે: યહૂદીઓ જેથી મૂર્ખ નથી: એ જ સમયે તેમના સર્વોપરિતા ગુમાવી: ગુમાવી પણ છે: તેમના જીવન રક્ષણ! આ કિસ્સામાં: એટલે કે, એક યુદ્ધ કિસ્સામાં, કે, તમે તે અનિવાર્ય બનાવી હશે? હું યહૂદીઓ બાજુ પર લડવા કરશે! મારા બધા charisma સાથે: હું ઇશારે નાચવા લાગ્યા વધી યહૂદીઓ: આઇએમએફ-NWO: ના લગભગ 4 વર્ષ સુધી: તમે કોણ: મને છોડી જશે: જીવન: તેમના સ્થાને છે?
 
ચોક્કસ છે અને સાચવવા: તે સુરક્ષિત છે અને આધાર કાયદેસર છે ઓળખ: બંને ધાર્મિક કે સૈદ્ધાંતિક: લોકો: પરંતુ, જો સત્તા છે: રાજ્ય: ત્યાં માર્ગદર્શન પૂરતી નથી: તમારા લોકો inclinations? તમે જાણો છો: અથવા લોકો અંતરાત્મા સામે: અથવા માત્ર એક જ મેન ઓફ ધ અંતરાત્મા સામે કે તમે હિંસા લોકો સામે ન કરી શકો છો! માટે સૈદ્ધાંતિક અથવા ધાર્મિક કારણો દ્વારા પ્રોત્સાહિત: તે જે ગુનાઓ સામે? હું બદલો લેવા માટે કાયદો લાગુ પડશે!
@ AIPAC: આઇએમએફ ના રબ્બી ઢોંગી માણસ Kakam: તમારી સાથે ભરેલી છે: તમારા shit સૂકા: મારા યહૂદી લોકો મગજના: મારફતે: તાલમદ: અને: આ: કાબ્બાલ્લાહ: આ બધી? એક સામાન્ય વ્યક્તિ છે: માથાનો દુખાવો છે: અને પછી તેના ટીપાં જાંઘિયા: તે થાય છે અને કહે છે, "ઠીક તો તમે તેને જલ્દી કરો .. અને પછી, તમે જમણી always're:! હું તું નમાવવું તરીકે છું!" .. કારણ કે હું ઇઝરાયેલ રાજા છું: અને હું મારી લોકો દાવો આવે છે! આ ગરીબ યહૂદીઓ? શરમ માટે છે: કે: મારી સાથે છે: તેઓ માત્ર વાત કરી શકો છો! ક્યાં: IsraelNationalTV: પણ: તેમને પણ છે, હિંમત નથી: મને કહો: કોઈ ક્યાં: એક શબ્દ!
AIPAC [આઇએમએફ: રાક્ષસી તાલમદ: NWO]! ઈલુમિનેટી યહૂદીઓ, શાંતિ સાથે આગળ આવવું સુપર ગુનેગારો હિટલરે સાધ્વી હતી: તમે સરખામણી! તમે મારું બાળક, તમારા ભૂવો આવે છે, આવો! મારા છોકરો: મારી મિત્ર છે, કારણ કે તમે ફરિયાદ કરો, જો હું વ્યાજ મારા પોતાના નાણાં ખરીદવા માંગતા નહિં હોય તો તમે દ્વારા? તમે મને મારી માંગો જેમ તમે પહેલેથી કર્યું: કેનેડી હત્યા? આ છે: એક સારો વિચાર હોઇ શકે છે! પરંતુ: હું નથી છે: એક મારા "મનરોના" અને હું નથી લાગતું નથી: કે: તમારી તાલમદ માટે, તમે મને કાઢી નાખવું શકે છે: મૃત્યુ: જસ્ટ કારણ કે: હું જુઓ: એક પોર્નોગ્રાફિક ફિલ્મ: દર ત્રણ મહિના.
 
@ Tbc27Z - તમારી યહૂદી સ્નાતકોત્તર: ઓર્ડર આઇએમએફ-વિશ્વ: 3 ° WWnulcear? છે નક્કી કરો: મારી નિકંદન! તમારી વૉઇસ: stifle માટે જુઓ તેમના બિંદુ છે: જેથી તે ફિટ છે, કારણ કે: નિરાશા તમારા કોલાહલ: પણ: BE સાંભળ્યું ન જોઈએ! કારણ કે તમે યુટ્યુબ પર ગુસ્સો છો: તેઓ વધુ તમે ભયભીત છે! શા માટે: અમે ભય હોય છે: ફોજદારી તાલમદ: આ મિલિયન 6: યહૂદીઓ પાગલ (ડાયસ્પોરા): વિશ્વના નિયંત્રણ: જો તે ન લીધો હતો? @ માતાનો જેહોવાહનું સાક્ષીઓ: જેઓ: મારા ઉપર દમન ગુજારીને છે? પરંતુ તેઓ તમારા માથા સ્લેમ કરશે: સામે છે: દીવાલ! માત્ર: પણ આ તેમની સમસ્યા નથી ખરાબ: વિશ્વના તમામ ધાર્મિક લોકોને અનિષ્ટ છે!
 
આ પાદરીઓ [કેથોલિક ચર્ચ ઓફ loggia] દુઃખ છે: કે, દરેક ખરાબ વાત આવે છે: કેથોલિક ચર્ચ વિશે .. lol. પરંતુ, જો તે પોલ છઠ્ઠા હતી: કહે છે કે: "સેતાનની ધુમાડાને દાખલ કર્યો છે: ભગવાન ઘર માં" કે ધુમાડો? છે હવે stinks બની! જેથી, ભગવાન: ઉપયોગમાં જ જોઈએ છે: હાસ્ય: તરીકે એડ્રિઆનો Celentano: Benigni અને Grillo છે: ઉપદેશ માટે છે: ગોસ્પેલ! ફાતિમા ના ગુપ્ત એક ભાગ: પછી, પ્રકાશિત સ્વભાવદત્ત સરળતા છે "પોર્ટુગલ નથી ગુમાવી હતી: એ વિશ્વાસ ના અંધવિશ્વાસ" ... પરંતુ, છુપાવી છે: વિશે: બધા 3 ફાતિમા ઓફ ડી ગુપ્ત! તેથી તે મેડોના છે તેમને અનિષ્ટ વાત વાસ્તવમાં, જો તેઓ નહિં suck હતી? ઓકે! 1. બેન્ક seigniorage: નિંદાને! 2. મેડોના: ચોક્કસપણે દેખાય કરી નથી: ગમે! પાદરી: - અંતે> હું Parroco પર દમન પ્રાપ્ત માત્ર કારણ કે: હું પુરો: બાઇબલ કે તેને પ્રોટેસ્ટન્ટ દ્વારા મુદ્રિત કરવામાં આવી હતી: (1.50 યુરો) કે જે તે હંમેશા આપણા પોતાના બાઇબલ છે!
@ મેઈસન સમાજના NWO! હકીકત એ છે કે: તમે પાછળ રહી: તમારા કમ્પ્યુટરનું? તમારા માટે છે, કારણ કે, જો હું "જુઓ" કરી શકો છો: આ વલણ એક હળવી પરિબળ નથી? ચોક્કસ ઈશ્વરની ક્રોધ સંખ્યા: તમે પલાયન કરી શકો છો! ત્યાં એક સારો કરવા માટે કામ છે અને આ જ કરવું જોઇએ! તમારી પાસે હંમેશા માટે, જોવા માંગો છો, કેવી રીતે: બધા ગ્રહ બળે .. કે જે કિસ્સામાં? હું ઘણી વાર કહ્યું છે: "તમે નહીં તે ટકી શકે: લોકોને: છટકી કરશે: તમારા નિયંત્રણ: તમે અને રહેશે: અધિકાર અધિકાર મૃત્યુ: કે મૃત્યુ: કે: તમે જેવા ગુનેગારો સંખ્યા: ઈ: traitors Satanists , કરવા લાયક! "
 
જ્યારે: હું તે લખવાનું હતું: તેઓ આ લેખ વાંચી છે મારી traslator પર શા માટે અહીં છે: એક લડાઈ: તેઓ શરૂ કરી છે તે અંગે તેના ટિપ્પણી: જે તેના પ્રકાશન પહેલાં! અહીં શા માટે છે: આ અલ્ટ્રાસાઉન્ડ: આ સમય: ભગવાન કિંગડમ આવે નથી! કારણ કે: બધું: પહેલા: સંતો ખબર છે કે, હું traslator Google પર એક લેખ લખવા છું!
એક માણસ બીજા માણસ વિશ્વાસ છે? lol. આ છે: ઓફ: વધુ પંથ ચૂકેલું ફોર્મ મૂર્તિપૂજા .. આ સામે છે: પ્રથમ આદેશ! તેથી: ના બુલશીટ ધાર્મિક તમે નરકની સેવ કરી શકે છે! તમારા માથા પર? તમે માત્ર છે: 1. સ્વર્ગ ભગવાન. અને તેના: 2. પૃથ્વી પર Unius Rei! કારણ કે: અન્ય તમામ સત્તાવાળાઓ: બંને નીતિઓ: એટલે કે, ધાર્મિક? લાંબા સમય સુધી માન્ય: ભગવાન કિંગડમ: માં, કારણ કે દોષિત માટે બેન્કિંગ seigniorage, એટલે કે, આ મેઈસન સમાજના ન્યુ વર્લ્ડ ઓર્ડર ઓફ સિસ્ટમ છે, જે છે સેતાનની સીનાગોગ!
@ IHateNEWLAYOUT -> આનાથી મને આદર છે, કારણ કે હું મોટી છું: તમે વિશે: 51 વર્ષો: મેં અહીં છે: શા માટે: વિચારપુર્વક: હું આવતી, ક્યારેય નથી મારી મિત્ર છે, કારણ કે તેમણે: IsraelNationalTV મારા કરતાં મોટી છે ! .. કોર્સ: હું ક્યારેય તમને ન પૂછો: તમારા ઉંમર: infact: સ્ત્રીઓ અને ગે પર: તમે, જેમ ક્યારેય: વર્ષની છે પૂછો! YouTube આજે? હોવો જોઈએ: લોકો માટે માન: ઓછા લોકો માટે ગઇકાલે .. ગઈ કાલે: હું મારી જાતને ત્યજી દેવામાં આવ્યું: પણ ક્રોધ, અને તે આ છે: કે: હું ઘણા લોકો માર્યા ગયા છે: ગઇકાલે. આજે અહીં શા માટે છે: આજે: ઘણા લોકો: અંત્યેષ્ટિઓ સામેલ છે: આજે
 
@ AIPAC આઇએમએફ-> કોઈ! શબ્દો માટે હું ભૂલથી રહ્યો! કારણ હું: એક નાસ્તિક તરીકે! હું અયોગ્ય શબ્દ નથી કહી નથી, કે તેઓ બેઆબરૂ કરી શકો છો: મારી વ્યક્તિ! જાહેર મુકાબલો છે? હું સંપૂર્ણ મળી આવશે! lol. કોઈ! હું કોઇને કે ખરીદી શકાય છે કેદ કરી શકાય નથી! તમારા મેલીવિધા: Rothschild? મારા માટે યોગ્ય નહિં હોય છે! જેઓ ધર્મ છે? rants છે! જેઓ વિશ્વાસ છે? શાંત છે! મારા લાગણીઓ: માનવ જાતિ તમામ જનીનો દ્વારા ગયા છે તેથી નબળા છે: લેવાથી :: કે માનવીઓ આ પરિમાણ ધરાવે છે.IHateNEWLAYOUT જણાવ્યું હતું કે, અમે રાહ જોઈ રહ્યાં છો ... જવાબ - - તમે એક યહુદી ન હોય તેવી વ્યક્તિ નથી>! Unius REI માનવ શ્રેણીઓ સાથે: ઘટના છે અને તે વ્યાખ્યાયિત થયેલ શક્યા નહિં છે હે વાસ્તવિકતા છે.
@ AIPAC આઇએમએફ-> ઇતિહાસ ઘડિયાળ? શકાશે નહિં બંધ કરી શકો છો! તમે ન ચૂકી નથી: દુષ્ટ સ્થિતિમાં: ફરી: સમય કે જે તમારા બાળકો માટે અનુલક્ષે છે! રાષ્ટ્રોની સરકારો, ફ્રીમેસનરી: તેઓ ટુકડાઓ માટે શકાતા નથી દેવાયું કરશે: આ સમય: મનોરંજન માટે: તમારા આઇએમએફ! કરવા માટે: સમગ્ર માનવ રેસ: એક ગુલામો માત્ર કેજ તમારી મૂર્ખાઈ છે! તમારા રમત? બહુ ખરાબ છે! શેતાન પાછા છે: પડછાયાઓ છે: રોટ તેમના રાજ્ય: તમે મૃત છે!
@ AIPAC આઇએમએફ-> જેકબ એટલે કે: ઇઝરાયેલ? 10 તેમના પુત્રો: પર: 12 તેમના deathbed પર તેમણે શ્રાપ છે. જો: પણ, તમારા પિતા: તમને સૂગ છે? કોણ તમે દયા હશે? તમે સમર્થ હશે નહિં: નિયંત્રણ: રાખવા માટે લાંબા સમય! લોકો? જેવા પ્રાણીઓ ઘાયલ થયા હતા અને વિકરાળ? શરૂઆતમાં, ફરી જાગે, બધા સાથે મળીને! એક વિશાળ bloodbath: હું માત્ર જુઓ! તમારા રક્ત આ સમય છે, કારણ કે અજ્ઞાન ના પડદો દેવાયું દેવામાં આવી છે! હું Rei unius? કંઈક કે: હું નથી તમે સામનો કરી શકો છો! તમે મારા માટે ન કહી શકો છો: "તમે ungrateful છે, કારણ કે, અમે ચોર તમારા જીવન સુરક્ષિત!" .. તું કલા માટે અનિષ્ટકારી માતા .. તમે કોઇપણ ગુના પાયો છે!
 
@ AIPAC આઇએમએફ-> "લોકો મારા તમે ખાણ છે! બધા ખાણ છે! હું સારો ભરવાડ છું! તમે લાંબા સમય સુધી મને વગર જીવન છે કેદીઓને મુક્ત!, અને શાંતિ મને આવો .. આજે છે! શું નથી એ લોકો stubborn, કારણ કે શું! રહે છે: તમારા પૌત્રો હજુ પણ મને આવ્યા હશે: હું સાર્વત્રિક બ્રધર્સ છું હું ટેન કમાન્ડમેન્ટ્સ છું "આ પરિમાણવાચક પરિબળ નથી! માનવી વચ્ચે? શા માટે, બધા રાક્ષસો : તમારા સાથી મૃત છે: માત્ર એક દેવદૂત? તે બધા સામે પૂરતી છે! આ ગુણાત્મક પરિબળ છે! કોઈ શબ્દ: કુરાન ગોસ્પેલ: તાલમદ તોરાહ વગેરે .. આ બાઇબલનાં મુખ્ય 10 બોધક સૂત્રો વળતો જવાબ શકે છે .. છે, શા માટે તમારી પતન? મહાન છે! .. ભગવાન સાથે, અને તમે તેને તમારી સામે ધાર્મિક ક્રેપ નથી એકત્ર કરી શકો છો: કારણ કે તમે એવી દલીલ કરી શકે છે!
 
@ AIPAC આઇએમએફ-> કદાચ: જાતને ભગવાન: ના આંગળી સંખ્યા: મેન ઓફ ધ આંગળી વધુ અગત્યનું છે? ભગવાન વ્યક્તિગત 10 કમાન્ડમેન્ટ્સ લખ્યું હતું: તું hast દસ બધા અહીં ઉલ્લંઘન કારણ કે: હું તમને સજા છે, તમારા accomplices બધા સાથે મૃત્યુ! તમે તમારા રમકડું વિકૃત આઇએમએફ, વગેરે બનાવેલ હોય .. તમે તમારા ધાર્મિક બુલશીટ શોધ છે: અને તમે કહ્યું હતું કે "અમે સારા છીએ!" પરંતુ, ભગવાન દ્વારા? તમે હંમેશા રહે તે દુરૂપયોગ: વિપ્લવના! અને લોકો માટે? તમે હંમેશા રહે છે: શિકારી હત્યારા
 
ભારત> મારા પુત્રો: પ્રથમ તમે મીઠું compravate: અને હવે તમે ખરીદી: તમારા પોતાના પૈસા. તમે હજુ પણ છે ગુલામો! માતાનો ગાંધી વારસો બધા? હું તમને વધુ દેખાય નહિં .. ગાંધી બધા કામ જ્યાં સમાપ્ત થાય છે? .. આ આઇએમએફ? કોમનવેલ્થ ખરાબ છે! તમે વધુ ધાર્મિક બની ગયા છે: માટે શું કરવું છે: ગુલામ અને છે: murderers? પારિઆહ છો? ખ્રિસ્તીઓ નથી થશે: જો તમે તેમને ગુલામો ન હતી


[[मेरे सहयोगी दलों यानी, दुनिया भर में मेरे भाई के लिए] "यह नहीं है मुश्किल हो गया है: वसा, बैंकर और वसा संगतराश के लिए भीड़ की जरूरत नहीं है .. वे नहीं है: निराशा: लोगों लेकिन मैं कसम खाता हूँ, आप सभी को: यीशु के नाम में? कल वे कम हो जाएगा!
नेताओं @ इलीट सरकारों के पैसे नहीं विषय माल, लेकिन: एक पारंपरिक: तत्व: अर्थात्, आध्यात्मिक तत्व: यहाँ क्यों है: सभी का सबसे बड़ा: खतरों: नहीं: यह 3 Rd WW nuclere है जो की आईएमएफ: फिर पुनर्जन्म: एक नई अंतर्राष्ट्रीय मुद्रा कोष के रूप में: यह आवश्यक जरूरत है हमारे क्षण: इस के बाद अवसाद और मंदी के ... लेकिन, शैतानी की विचारधारा है: एक ही है: कि: निश्चित रूप से अधिकार हो जाता है: इस ग्रह की, अगर आप का समर्थन नहीं करते: दुनिया पर मेरी राजशाही! लेकिन क्योंकि मेरा सार्वभौमिक राजनीतिक अधिकार: पहले से ही सक्रिय है? क्योंकि यह कानूनी रूप से मान्य है: मेरे प्रतिनिधित्व: परमेश्वर के राज्य के? सभी राजमिस्त्री: और isatanisti: मौत के साथ मैं आप सभी सज़ा देगा! मैं प्रदर्शित कर सकते हैं कैसे: तल्मूड: आईएमएफ का सच शैतानी है!
आईएमएफ NWO के rabbis के kakam फरीसियों प्रबुद्ध? : वे सब कुछ किया है के लिए दूर आकर्षित: यहूदियों और ईसाइयों और ईसाइयों वैसे भी नफरत! तो यह है कि अच्छा यहूदी: thet वह बुरा शैतानीपरस्त है ई नस्लवादी नहीं है? वह डर के लिए मजबूर किया जाता है: मौत की धमकी के लिए: ओ नहीं पाया जा: अपने लोगों के लिए एक गद्दार: जैसे कि rabbis की? मानसिक कंडीशनिंग के एक शैतानी शक्ति है! मानसिक आक्रामकता: एक असली है! इस बाधा: ईसाइयों के खिलाफ? दूर किया जाना चाहिए: यह सब बुराई की जड़ है: जो: दुनिया में हैं: अर्थात्: यहूदी लॉबी: अर्थात्: आईएमएफ और Unius री मैं इस्राएल के राजा: क्यों हूँ!
@ इलीट नेताओं अल्ट्रासाउंड>? मेरे दिमाग में भी मजबूत हो जाते हैं! क्योंकि वे भी मजबूत कर रहे हैं: अपनी भावनाओं, अपने डर! लेकिन, मैं शांत हूँ: इस ऑपरेशन के परिणाम? यह मेरे लिए आसान है क्योंकि: यह इस कारण के लिए है: कि: परमेश्वर की ओर से: मैं कर दिया गया है क्रमादेशित! और वास्तव में भगवान सभी के लिए है: एक ही कानून: इस तरह के रूप में खुद को नास्तिक की पुण्य! स्वयं: हर कदम होगा अपने पदों से: सड़क: सभी का पालन किया था: यह केवल एक है: वहाँ भिन्नरूपों नहीं कर रहे हैं! आप मुझ पर भरोसा है: मैं मध्यस्थ हूँ! आप सब मेरे साथ हैं: यह आवश्यक है कि नहीं है! लेकिन, के रूप में खुद को यह नुकसान कर सकता है: कौन मेरे साथ नहीं है? मैं शहर के चारों ओर चला गया: सेवा के लिए बनाने के लिए! रास्ता: अल्ट्रासाउंड? रोकी जाती है! लेकिन अल्ट्रासाउंड शामिल नहीं हैं: के रूप में मैं अपने घर में प्रवेश किया लेकिन रसोई घर में है .. कि इन अजीब अल्ट्रासोनिक: मुझे आकर्षित किया: मेरा कर्तव्य है!
@ हिंदुओं, मुसलमानों, कम्युनिस्ट,> लेकिन अगर आप अपने पैसे ब्याज के साथ खरीदने के लिए: यहूदियों की: आईएमएफ की? तथापि: पूरी मानव जाति के 80% इसे खरीदने के यहूदियों की: अपने पैसे! आप भी नहीं: एक थूक: आशा की: बाहर जीवित मिल करने में सक्षम किया जा रहा है: से: इस: 3 ° WW परमाणु! कि यह महत्वपूर्ण है: पुनर्जन्म: एक नया आईएमएफ! मैं अपने जीवन की ही उम्मीद कर रहा हूँ, क्योंकि: मैं केवल एक ही आशा कर रहा हूँ कि: आप एक नई अंतर्राष्ट्रीय मुद्रा कोष: का बना सकते हैं नए नियमों के आधार पर है, लेकिन यहूदियों के लिए? यह सुनिश्चित करना होगा: विशेष रूप से: सुरक्षा: आवास: उनमें से सभी के लिए: आपको पता होना चाहिए मध्य पूर्व में एक स्थायी आकार
@ हिंदू, मुस्लिम, कम्युनिस्टों, -> अगर आप मेरे कानून को स्वीकार नहीं करते? परमाणु WW 3 °: आप ऐसा करने के लिए होगा! क्योंकि यहूदियों इतनी बेवकूफ नहीं कर रहे हैं: एक ही समय में अपनी श्रेष्ठता खो खो करने के लिए भी: अपने जीवन की रक्षा! इस मामले में: अर्थात्, एक युद्ध के मामले में, कि, आप इसे अपरिहार्य बना दिया है चाहते हैं? मैं यहूदियों के पक्ष में लड़ना होगा! अपने करिश्मे के साथ: मैं चल रहा हूँ यहूदियों: आईएमएफ-NWO: के बारे में 4 साल से: आप जो: मुझे छोड़ जाएगा: जीवन में उनकी जगह?
 
कुछ: और संरक्षित: यह रक्षा के लिए और समर्थन के लिए वैध है पहचान: दोनों धार्मिक है कि वैचारिक: लोगों की: लेकिन, अगर बिजली: एक राज्य के लिए मार्गदर्शन करने के लिए पर्याप्त नहीं है: अपने लोगों के हठ? तुम्हें पता है: या लोगों की अंतरात्मा के खिलाफ: या केवल एक आदमी के विवेक के खिलाफ है कि आप लोगों के खिलाफ हिंसा नहीं कर सकते हैं! के लिए वैचारिक या धार्मिक कारणों से प्रेरित: उन सभी जो अपराध के खिलाफ? मैं प्रतिशोध का कानून लागू होगा!
@ AIPAC: आईएमएफ के रब्बी फरीसी Kakam: आप के साथ भर दिया है: अपने गंदगी शुष्क: मेरे यहूदी लोगों के मस्तिष्क के माध्यम से: तल्मूड: और यह सब: ग़ुलामी: यह सब एक सामान्य व्यक्ति: सिरदर्द है: और तो अपने बूँदें जांघिया: उसने किया है और कहते हैं, "ठीक है, तुम यह जल्द ही बनाते हैं .. और फिर, तुम सही always're! मैं तू wilt के रूप में करते हैं!" .. क्योंकि मैं इस्राएल का राजा हूँ और मैं अपने लोगों का दावा आ गए! इन गरीब यहूदियों? शर्म की बात है के लिए है कि मेरे साथ: वे न सिर्फ बात कर सकते हैं! या तो: IsraelNationalTV: भी: उसे भी है, हिम्मत नहीं: मुझे कहने के लिए नहीं या तो: एक शब्द!
AIPAC [आईएमएफ: शैतानी तल्मूड: NWO]! प्रबुद्ध यहूदियों, शांति के साथ आगे आना सुपर अपराधियों हिटलर एक नन गया था: आप की तुलना में! तुम मेरे बच्चे, अपने ओझा से आते हैं, आओ! मेरा लड़का मेरी दोस्त है, क्योंकि आप शिकायत करते हैं, अगर मैं अपने खुद के पैसे ब्याज पर खरीद नहीं करना चाहती: आप द्वारा? तुम मुझे मारना चाहते हैं: जैसे आप पहले से ही है: कैनेडी मारे? यह है: एक अच्छा विचार हो सकता है! लेकिन: मैं नहीं है: एक मेरे "मर्लिन मुनरो" और मुझे नहीं लगता कि: अपने तल्मूड के लिए, आप मुझे निंदा हो सकता है: मौत के लिए: सिर्फ इसलिए कि मैं देख रहा हूँ: एक अश्लील फिल्म: हर तीन महीने में.
 
@ Tbc27Z अपने यहूदी स्वामी: आईएमएफ विश्व का आदेश: 3 ° WWnulcear? का फैसला किया है: करने के लिए तबाही को मारने! अपनी आवाज:: दबाना देखने की उनकी बात से तो यह संयोग ही है क्योंकि: निराशा के अपने रोने भी नहीं सुना जाना चाहिए! क्योंकि आप यूट्यूब पर गुस्सा हो: वह आप का डर है! क्यों हमें डर है: आपराधिक तल्मूड: इस के दस लाख के 6: यहूदियों पागल (प्रवासी): दुनिया के नियंत्रण: यदि वे नहीं लिया था? @ जेनोवा है गवाहों: जो: मुझे सताता है? लेकिन वे अपने सिर स्लैम जाएगा: के खिलाफ: दीवार! केवल: लेकिन यह उनकी समस्या नहीं है बुरा: दुनिया के सभी धार्मिक लोग बुराई कर रहे हैं!
 
पादरी [कैथोलिक चर्च के बरामदा] अफसोस है कि, हर कोई बुरी तरह बात कर रही है: कैथोलिक चर्च के बारे में .. योग्य. लेकिन, अगर यह पॉल छठे गया था: कहते हैं कि "शैतान के धुएं में प्रवेश किया है:" भगवान के घर में कि धूम्रपान? अब बदबू आ रही है बन! इतना कि, भगवान: किया जाना चाहिए: कॉमेडियन के रूप में, Adriano Celentano: Benigni और Grillo के लिए प्रचार: इंजील! फातिमा के रहस्य का एक हिस्सा: फिर, प्रकाशित करने के लिए भोलेपन "पुर्तगाल खोना नहीं था: विश्वास की हठधर्मिता ... लेकिन, छिपाने के लिए: के बारे में: 3 फातिमा की तीसरी गुप्त! तो यह मैडोना है उनमें से बुरी बात है, वास्तव में, अगर वे चूसना नहीं था? ठीक है! 1. बैंक प्रभुत्व: आरोप लगा देना! 2. मैडोना: निश्चित रूप से प्रदर्शित किया नहीं: कहीं भी! पादरी: - अंत -> मैं एक Parroco का उत्पीड़न प्राप्त सिर्फ इसलिए कि मुझे मिल गया है: बाइबल है कि: यह प्रोटेस्टेंट द्वारा मुद्रित किया गया था: (1.50 यूरो) है कि यह हमेशा हमारे अपने बाइबिल है!
@ मेसोनिक NWO! तथ्य यह है कि: आप के पीछे रहते हैं: आपके कंप्यूटर? आप के लिए, क्योंकि, अगर मैं "देख कर सकते हैं" तुम: यह रवैया एक कम करने के कारक नहीं है? कुछ: आप बच नहीं सकते हैं, परमेश्वर के प्रकोप से:! वहाँ एक अच्छा काम करना है और यह किया जाना चाहिए! आप है, हमेशा देखना चाहते हैं, कैसे: सभी ग्रह जलता है .. उस मामले में? मैंने कई बार कहा है: "आप में से कोई भी जीवित रह सकता है: लोगों: बच जाएगा करने के लिए: अपने नियंत्रण से: और तुम करूँ: सही सही मौत: कि: मौत: है कि आप जैसे अपराधियों की: ई: धोखेबाज Satanists करने के लायक हो! "
 
जबकि: मैं यह लिख रहा था: वे इस लेख पढ़ा है पर मेरे traslator: यहाँ क्यों है: वे एक लड़ाई शुरू कर दिया है के बारे में अपनी टिप्पणी: यह है कि इसकी रिलीज से पहले है,! यहाँ क्यों है: इन अल्ट्रासाउंड: परमेश्वर के राज्य से इस समय नहीं आया है! क्योंकि: सब कुछ: पहले: संन्यासी जानते हैं कि, मैं traslator गूगल पर एक लेख लिख रहा हूँ!
एक आदमी है जो एक और आदमी में विश्वास है? योग्य. यह है:: अधिक न्यायपालिका रूपों मूर्ति पूजा .. इस के खिलाफ पहली आज्ञा है! इसलिए नहीं बकवास धार्मिक आप नरक से बचा सकता है! अपने सिर पर? आप ही है: 1. स्वर्ग में भगवान. और उसके: 2. पृथ्वी पर unius री! क्योंकि: अन्य सभी अधिकारियों दोनों नीतियाँ: कि, धार्मिक: अब मान्यता प्राप्त नहीं है: परमेश्वर के राज्य में: क्योंकि, के लिए दोषी: बैंकिंग प्रभुत्व, यानी, मेसोनिक नई विश्व व्यवस्था की प्रणाली, जो है शैतान के आराधनालय!
- @ IHateNEWLAYOUT -> तुम मुझे सम्मान देना है, क्योंकि मैं बड़ा हूँ: आप के बारे में 51 साल: मैं यहाँ है: क्यों: स्वेच्छा: मैं mistreated, कभी नहीं मेरे दोस्त, क्योंकि वह:: IsraelNationalTV मुझ से बड़ा है ! .. पाठ्यक्रम के: मैं तुम्हें कभी नहीं पूछ रहे हो: तुम्हारी उम्र: वास्तव में महिलाओं को और समलैंगिक पर: आप की तरह, कभी नहीं: उम्र है पूछना! Youtube में आज: होना चाहिए: लोगों के लिए सम्मान: कम लोगों को, कल .. कल मैं अपने आप को छोड़ दिया गया था: भी क्रोध और यह यह है कि: मैं भी कई लोग मारे गए हैं: कल. आज यहाँ क्यों है: आज भी कई: लोगों: funerals में शामिल हैं:
 
@ AIPAC आईएमएफ> नहीं! शब्दों के लिए: मैं गलत नहीं हूँ! कारण है कि मैं एक नास्तिक के रूप में! मैं अनुचित शब्द नहीं कहते हैं, कि वे बदनाम कर सकते हैं: मेरे व्यक्ति! एक सार्वजनिक टकराव में? मैं सही पाया जाएगा! योग्य. नहीं! मैं कोई है कि या खरीदा जा सकता है और कैद कर सकते हैं नहीं कर रहा हूँ! अपने टोना: Rothschild? मेरे लिए उपयुक्त नहीं हैं! जो धर्म है? rants हैं! जो लोग विश्वास है? मूक हैं! मेरी भावनाओं: मानव जाति के सभी जीनों के माध्यम से किया गया है इतना कमजोर है: लेने :: कि मनुष्य के इस आयाम में है.IHateNEWLAYOUT ने कहा: हम इंतज़ार कर रहे हैं ... उत्तर - आप एक नास्तिक व्यक्ति नहीं कर रहे हैं>! Unius REI: मानव श्रेणियों के साथ: कुछ है कि परिभाषित किया जा सकता है, वह आध्यात्मिक है.
@ AIPAC आईएमएफ> इतिहास की घड़ी है? रोका नहीं जा सकता! तुम ऐसा नहीं याद आती है:: दुष्ट मोड में फिर से समय है कि अपने बच्चों को है! राष्ट्रों, सरकारों, Freemasonry: वे टुकड़े करने के लिए नहीं फाड़ा होगा: इस समय: मनोरंजन: आपके आईएमएफ! करना: पूरी मानव जाति का: दास की एक ही पिंजरे अपनी मूर्खता है! अपने खेल है? बहुत गंदा है! शैतान वापस छाया में: सड़ांध के अपने राज्य में: तुम मर चुके हैं!
@ AIPAC आईएमएफ> याकूब अर्थात्: इसराइल? 10 अपने बेटों: पर: 12 उसकी मृत्युशय्या पर: वह शाप दिया है. यदि भी, अपने पिता: तुम घृणा करते हैं? जो तुम पर दया करना होगा? आप में सक्षम नहीं होगा: नियंत्रण रखने के लिए एक लंबे समय! लोगों? जानवरों की तरह घायल हो गए और क्रूर है? जल्दी, उठो, सभी एक साथ! एक भारी खूनखराबे: मैं केवल देखने के! आपके रक्त में इस समय, क्योंकि अज्ञान के घूंघट फाड़ा गया है! मैं री unius? : कुछ है कि मैं होना नहीं आप का सामना कर सकते हैं! तुम मेरी बात नहीं कह सकते हैं: "आप कृतघ्न हैं, क्योंकि, हम चोर द्वारा अपने जीवन की रक्षा! .. तू कला के लिए सब बुराई की मां .. आप किसी भी अपराध की नींव रहे हैं!
 
@ AIPAC आईएमएफ> "लोगों को मेरी तुम मेरे हो!! मेरा है! अच्छा चरवाहा मैं हूँ! अब आप मेरे बिना जीवन है कि कैदियों को मुक्त, और शांति में मेरे लिए आते हैं .. आज कर रहे हैं! क्या लोग जिद्दी, क्योंकि क्या! रहते हैं: अपने पोते की अभी भी मेरे लिए आया होगा: मैं बंधुत्व हूँ मैं दस आज्ञाओं हूँ "यह एक मात्रात्मक कारक नहीं है! मनुष्यों के बीच: क्यों, सभी राक्षसों से होना जरूरी नहीं : अपने सहयोगियों मर रहे हैं: केवल एक परी? उन सभी के खिलाफ पर्याप्त है! यह एक गुणात्मक कारक है! कोई शब्द: कुरान इंजील: तल्मूड टोरा आदि .. दसनियम चुनाव लड़ने सकता है .. है, क्यों अपने पतन?, महान है! .. भगवान के साथ, और आप उसके खिलाफ अपने धार्मिक बकवास नहीं बढ़ा सकते हैं: क्योंकि आप बहस नहीं कर सकते हैं!
 
@ AIPAC आईएमएफ -> शायद खुद भगवान की उंगली:: आदमी की उंगली और अधिक महत्वपूर्ण है? भगवान व्यक्तिगत रूप से 10 आज्ञाओं लिखा है, तू hast सभी दस यहाँ का उल्लंघन किया है क्योंकि: मैं तुम्हें सजा सुनाई है, अपने सभी साथियों के साथ मौत के लिए! आप अपने खिलौना विकृत आईएमएफ, आदि बनाया है .. आप अपने धार्मिक बकवास का आविष्कार किया है और आप ने कहा कि हम अच्छा कर रहे हैं! " लेकिन, भगवान से? तुम हमेशा रहते हैं नशेड़ी: विद्रोह! और लोगों के लिए? तुम हमेशा रहते हैं: हिंसक हत्यारों
 
भारत -> मेरे बेटे: पहला: आप नमक compravate: और अब आप खरीद अपने खुद के पैसे. आप अभी भी कर रहे हैं दास! गांधी की विरासत? मैं आप में और अधिक नहीं दिख रहा है .. गांधी की सभी काम जहां खत्म हो गया है? .. आईएमएफ? राष्ट्रमंडल भी बदतर है! आप अधिक धार्मिक बन गए हैं: करने के लिए: गुलाम: और: हत्यारों? अछूत की? ईसाई नहीं करना होगा: यदि आप उन्हें दास नहीं किया था


[[Untuk saya sekutu: yaitu, untuk saudara-saudaraku di seluruh dunia]] "tidak: sulit: untuk bankir lemak, dan lemak freemason: untuk tidak terburu-buru .. mereka tidak memiliki: keputusasaan: dari semua masyarakat Tapi, saya bersumpah, untuk anda semua:. dalam nama Yesus: besok mereka akan kurang "!
@ ELITE Pemerintah Pemimpin-> uang bukan: barang subjek, tetapi: konvensional: unsur: yaitu, unsur rohani: di sini adalah mengapa: yang terbesar dari semua: bahaya: tidak: itu adalah 3 rd WW nuclere: yang IMF: memiliki kebutuhan penting: untuk terlahir kembali lagi: sebagai IMF baru: setelah ini: saat kami: depresi dan resesi .. Tapi, apakah ideologi Setanisme: sama: bahwa: tentu mendapatkan kepemilikan: dari planet ini, jika Anda tidak mendukung: monarki saya di dunia! tapi, karena: otoritas yang universal politik saya: apakah sudah aktif? karena itu adalah sah secara hukum: representasi saya: Kerajaan Allah? Aku akan menghukum kamu semua: dan semua kaum Mason: dan isatanisti: dengan kematian! Saya dapat menunjukkan bagaimana: Talmud: dari IMF adalah Setanisme benar!
Tercerahkan rabi kakam Farisi: IMF NWO? mereka telah melakukan segalanya: untuk: untuk menarik diri: Yahudi dan Kristen dan membenci orang Kristen pula! sehingga jew baik: thet dia bukan setan rasis e buruk? ia dipaksa untuk takut, karena ancaman kematian: o: tidak bisa ditemukan: seperti: a pengkhianat kepada umat-Nya: bahwa para rabi? adalah kekuatan setan: pengkondisian mental! adalah nyata: Agresi mental! kendala ini: terhadap orang Kristen? harus diatasi: itu adalah akar segala kejahatan: yang: berada di dunia: lobby Yahudi:: yaitu yaitu: IMF! Mengapa Aku adalah Raja Israel dan Unius Rei!
@ Pemimpin ELITE -> USG? telah menjadi terlalu kuat: dalam otak saya! karena mereka terlalu kuat: emosi Anda, ketakutan Anda! Tapi, saya tenang: hasil dari operasi ini? Sangat mudah bagi saya karena: itu adalah untuk alasan ini: bahwa: Saya telah diprogram: dari Tuhan! dan pada kenyataannya: Allah adalah untuk semua orang: hukum yang sama: seperti, sebagai kebajikan dirinya dari ateis! semua orang harus bergerak: sendiri: dari posisi mereka: jalan: semua harus mengikuti: hanya satu!? tidak ada variasi! Anda harus percaya padaku: Saya mediator! ini tidak perlu bahwa: kamu semua adalah dengan saya! tapi, karena akan merugikan dirinya sendiri: Siapa yang tidak dengan saya? Aku keluar keliling kota, karena untuk membuat LAYANAN! cara: USG? dihentikan! Namun ultrasound tidak termasuk: karena saya masuk dalam rumah saya: tetapi: di dapur .. bahwa ultrasonik aneh: menarik saya: untuk tugas saya!
@ Hindu, Muslim, Komunis -> tapi jika Anda membeli dengan bunga uang Anda: orang Yahudi: dari IMF? dan bagaimanapun: 80% dari seluruh umat manusia: membelinya: orang Yahudi: uang mereka! Anda tidak memiliki bahkan: sebuah meludah: harapan: untuk bisa keluar hidup-hidup: dari: ini: 3 °: WW nuklir! bahwa: penting: untuk menumbuhkan: a IMF baru! Saya satu-satunya harapan hidup Anda, karena: Aku adalah harapan satu-satunya: bahwa: Anda telah: dari dapat membuat: a baru IMF: berdasarkan aturan baru, tetapi: untuk orang Yahudi? harus dipastikan: khususnya: keamanan: Anda harus mencari: untuk mereka semua: akomodasi: di Timur Tengah: ukuran permanen

  • i love too, all Peoples, ie, people, persone, gente, popolo, abitanti, pubblico, famiglia, folk gente, popolo, persone, familiari, persons gente, ie, is, all my worldWIDE universal brotherhood
  • UniusRei3
    UniusRei3 ha pubblicato un commento
    3 minuti fa
    priest voodoo cannibal CIA IHateNEWLAYOUT - I like them too, all those nice guys (youtube staff), who are on my head, so I think that will always remain, on this page, too -- mi piacciono troppo, tutti quei ragazzi simpatici(youtube staff), che sono sulla mia testa, quindi io credo che, rimarrò sempre, in questa pagina, ugualmente
  • UniusRei3
    UniusRei3 ha pubblicato un commento
    5 minuti fa
    TIBET - CHINA. dear China, the Buddhists, have prove to be very intolerant, and even murder against other minorities, however, a principle of moderation, and freedom of religion, expression and cultural identity of their own, do not: it is in conflict with: the control: of the territory (ie, policy objectives), so: an agreement with the Dalai Lama, can be found: for we see in you, the new frontier of human rights in the world! Thank you. lol. What can we expect, more, from American Satanists, masonic system: of IMF 666 NWO, 322? 04/03/2013. TIBET - CHINA. Monk who cried freedom for Tibet released after 17 years. Communist authorities released Jigme Gyatso, 52, a year early. He was arrested in 1996 for "counterrevolutionary activities." His health worsened after the recent and brutal beatings suffered in prison at the hands of security agents. Lhasa (AsiaNews) - In a rare gesture, the Chinese authorities have freed and a monaco Tibetan activist after 17 years in prison.
@ Hindu, Muslim, komunis -> jika Anda tidak menerima hukum-Ku? Anda harus melakukan ini: 3 ° nuklir WW! karena: orang Yahudi tidak begitu bodoh: kehilangan supremasi mereka pada saat yang sama: kehilangan: juga: perlindungan hidup mereka! dalam hal ini: yaitu, dalam kasus perang, itu, Anda akan membuatnya tak terelakkan? Aku akan bertempur di pihak orang Yahudi! Saya menginjak: dengan semua karisma saya: orang Yahudi dari: IMF-NWO: dari sekitar 4 tahun: siapa di antara kamu: akan meninggalkan saya: dalam hidup: di tempat mereka?
 
tertentu: itu adalah sah untuk melindungi dan mendukung: dan melestarikan: identitas: agama yang baik ideologis: rakyat, melainkan jika daya: suatu negara: ada tidak cukup untuk membimbing: kecenderungan orang Anda? Anda tahu: bahwa Anda tidak bisa melakukan kekerasan terhadap kepada rakyat: atau, terhadap hati nurani rakyat: atau melawan hati nurani satu orang saja! terhadap semua orang yang melakukan kejahatan, karena dimotivasi oleh alasan ideologis atau keagamaan? Saya akan menerapkan hukum pembalasan!
@ AIPAC: Rabi Farisi Kakam IMF: Anda telah mengisi dengan: kotoran Anda kering: otak orang Yahudi saya: melalui: semua ini: Talmud: dan: semua ini: kabbalah: Orang normal: memiliki sakit kepala: dan kemudian: dia lakukan: tetes nya celana: dan berkata, "ok Anda membuatnya segera .. dan kemudian, Anda always're benar:! saya lakukan sebagai Engkau!" .. karena aku Raja Israel, dan Aku datang untuk mengklaim umat-Ku! miskin ini orang Yahudi? adalah untuk malu: bahwa: mereka tidak bisa berbicara: dengan saya! baik: IsraelNationalTV: bahkan: bahkan dia, tidak memiliki keberanian: untuk mengatakan kepada saya: tidak ada baik: sebuah kata!
AIPAC [IMF: setan talmud: NWO]! Illuminati Yahudi, maju dengan damai penjahat Super Hitler adalah seorang biarawati: dibandingkan dengan Anda! Anda anak saya, berasal dari exorcist Anda, datang! anak saya: teman saya, karena Anda mengeluh, jika saya tidak ingin membeli uang saya sendiri dengan bunga: oleh Anda? Anda ingin membunuh saya: seperti yang telah Anda: membunuh Kennedy? adalah: mungkin ide yang baik! tetapi: Saya belum memiliki: sebuah saya "marilyn monroe" dan: Saya tidak berpikir: bahwa: untuk Talmud, Anda mungkin mengutuk saya: mati: hanya karena: Saya lihat: film porno: setiap tiga bulan.